ABA


"העזיבה של מקאי מלה קורוניה לביירן הזיקה לו?"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #6990 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 6990

סקר: העזיבה של מקאי מלה קורוניה לביירן הזיקה לו?
הסוקר: בורקס      תאריך 25.02.04   00:06
תוצאות לאחר 22 הצבעות

כן הוא עבר לליגה חלשה יותר (2) , 9% לחץ לבחירה
לא הוא עבר לליגה חלשה יותר אבל קבוצה חזקה יותר (12) , 54% לחץ לבחירה
כן כי הוא לא כבש את אותם מספרים כמו בעונה שעברה (1) , 4% לחץ לבחירה
הוא היה צריך להישאר בלה קורוניה (7) , 31% לחץ לבחירה
צ'כיה. ריק לחץ לבחירה
אחרת, פרט באשכול. ריק לחץ לבחירה
   

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  היא לא הזיקה יעקב שחרא 25.02.04 00:10 1
     כן אבל שנה שעברה תראה כמה שערים הוא כבש בורקס 25.02.04 00:11 3
         5 רק בליגת האלופות יעקב שחרא 25.02.04 00:15 4
         תנסה 18 Hibory 25.02.04 00:17 6
             בע באמת לא שמתי לב שהוא כבש ככה בורקס 25.02.04 00:27 7
  ממש לא ! AIMAR 25.02.04 00:10 2
  סמעק בלי כוונה הצבעתי ל |צהוב| (ערכתי) Warez Boy 25.02.04 00:17 5
  למה פתאום דנים על זה? Papa_Roach 25.02.04 01:01 8
  בדפורטיבו הוא קיבל יותר חופש ועשה פחות הגנה mk_man 25.02.04 20:14 9
  צהוב עולה Big Dog 25.02.04 21:26 10

       
יעקב שחרא

   00:10   25.02.04   
אל הפורום  
  1. היא לא הזיקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הוא עבר למועדון גדול יותר מלה קורוניה.
באיירן מינכן זה מועדון ענק וכמעט תמיד נחשב בין ה4-5 המועדונים הטובים באירופה.

גם הליגה הגרמנית לא נופלת בהרבה מהליגה הספרדית וזאת ליגה מצוינת.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   00:11   25.02.04   
אל הפורום  
  3. כן אבל שנה שעברה תראה כמה שערים הוא כבש  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   והשנה כמה יש לו? 5?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   00:15   25.02.04   
אל הפורום  
  4. 5 רק בליגת האלופות  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   בליגה יש לו עוד הרבה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   00:17   25.02.04   
אל הפורום  
  6. תנסה 18  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   12 בליגה, 6 באירופה.
לא רע. מקאיי עשה שיקול נכון.
ביירן קבוצה טובה יותר מדפורטיבו, והיצפלד מאמן ענק.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   00:27   25.02.04   
אל הפורום  
  7. בע באמת לא שמתי לב שהוא כבש ככה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   אבל בכל זאת זה חצי ממה שהוא כבש שנה שעברה..
והיצפלד כנראה עוזב שנה הבאה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק
   00:10   25.02.04   
אל הפורום  
  2. ממש לא !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
   00:17   25.02.04   
אל הפורום  
  5. סמעק בלי כוונה הצבעתי ל |צהוב| (ערכתי)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 00:20 בברכה, Warez Boy
 
אני חושב שהיא לא ממש הזיקה לו כי הוא לא בכושר של השנים האחרונות אבל זה לא משנה כי הוא עוד יכול להיכנס לכושר במיוחד עם השחקנים והקישור של באיירן

מצידי שלא יכבוש עוד גול בקריירה שלו, סתם בולבול ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Papa_Roach

   01:01   25.02.04   
אל הפורום  
  8. למה פתאום דנים על זה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הוא מציג בדיוק אותה יכולת כמו בשנה שעברה ובגלל זה באיירן קנו אותו
הוא עשה החלטה טובה הוא רצה לעבור לקבוצה עם היסטוריה והולך לו
סוף הסיפור, שום החלטה לא נכונה וכלום


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mk_man

   20:14   25.02.04   
אל הפורום  
  9. בדפורטיבו הוא קיבל יותר חופש ועשה פחות הגנה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   עכשיו הוא צריך להתאמץ יותר בהגנה וזה מוריד מהיכולת ההתקפית שלו.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Dog

   21:26   25.02.04   
אל הפורום  
  10. צהוב עולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net