ABA


"אשכול ווינר - יום רביעי 25.02.04"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #6993 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 6993
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
   01:24   25.02.04   
אל הפורום  
  אשכול ווינר - יום רביעי 25.02.04  
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 26.02.04 בשעה 00:41 על ידי על-ידי הכחול הגדול (מפקח)
 
http://n.rotter.net/User_files/nor/403bdc893caf1b1e.jpg


תביאו אותה בהמלצות, אמן תפגעו יותר פעמים מאדו בשער של סלטה


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  טור טוב ב-50 Ajax 25.02.04 10:36 1
     אני לא מאמין שאיאקס תנצח היום ותיגמור ת'ליגה _dinamit_ 25.02.04 18:04 7
         אמרתי איאקס קבוצתך לא מנצחת...(-: _dinamit_ 25.02.04 22:35 12
  יחסים לנ.ב.א ירוק בנשמה 25.02.04 11:19 2
  סעמק לא יצא טוב הנה היחסים: ירוק בנשמה 25.02.04 11:25 3
  טור מצוין Fighter 25.02.04 15:25 4
  המלצה: yatspan 25.02.04 15:42 5
  הנה טור aatias 25.02.04 16:01 6
  קבלו עידכון על הרכב של אייקס doronr 25.02.04 19:12 8
     כוס עמק תביא קרדיט.!!!! _dinamit_ 25.02.04 22:36 13
  מכתב Saviola7 25.02.04 19:42 9
     תרשום תמשחקים ואל תתעצל doronr 25.02.04 20:34 10
  קבלווווווו יקיר והתופים 25.02.04 21:02 11
     חחחח איזה כישלוןןןןןןןן אני LOL :) יקיר והתופים 25.02.04 23:37 14

       
Ajax

   10:36   25.02.04   
אל הפורום  
  1. טור טוב ב-50  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אייקס
פורטו +1 :1
בירמינגהם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_dinamit_

   18:04   25.02.04   
אל הפורום  
  7. אני לא מאמין שאיאקס תנצח היום ותיגמור ת'ליגה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   ניצחון של איאקס היום פותח פער של 9 נקודות וגומר ת'ליגה..
אני לא מאמין שהליגה תיסגר היום ולכן תיקו ניראה הגיוני יותר...מה עוד שהירנבייאן בבית חזקה מאוד...ניצחה גם את אינדהובן מישחק אחרון..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_dinamit_

   22:35   25.02.04   
אל הפורום  
  12. אמרתי איאקס קבוצתך לא מנצחת...(-:  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   11:19   25.02.04   
אל הפורום  
  2. יחסים לנ.ב.א  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מינסוטה-ניו ג'רזי +4- משחק קשההההה לא ממליץ לגעת **** דנבר נאגטס+3-לייקרס -גם משחק קשה מוות למועצה **** פיניקס סאנס-ניו יורק+1-לדעתי פה זה 2.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   11:25   25.02.04   
אל הפורום  
  3. סעמק לא יצא טוב הנה היחסים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   http://n.rotter.net/User_files/nor/403c6a05711c75f1.jpg


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות
   15:25   25.02.04   
אל הפורום  
  4. טור מצוין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לדעתי יש סיכוי גדול לטור הזה

שטוטגרט-צלסי X
לה קורוניה-יובה X
פורטו-יונייטד 2

זה יוצא יחס של 13.8
נוטה ל-14


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

   15:42   25.02.04   
אל הפורום  
  5. המלצה:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   פורטו מנצ'סטר 2
אוקזר - פנא(+1) 2
סושו - אינטר 2


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aatias

   16:01   25.02.04   
אל הפורום  
  6. הנה טור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אתם אתם רוצים,אני כנראה ישלח בערב

פורטו-מנצטסטר-2
שטוטגרט-צלסי-1
ריאל סוסידאר-ליאון-1
הירבנביין-אייאקס-2

קצת סיכון אבל 160 ש"ח ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doronr

   19:12   25.02.04   
אל הפורום  
  8. קבלו עידכון על הרכב של אייקס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   באיאקס אלה החסרים:

Ajax: geblesseerd: Van der Vaart, Ibrahimovic, Pienaar, O´Brien, Lobont, Soetaers, Litmanen.


והינה ההרכב:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg, Trabelsi, Heitinga, Escude, Maxwell, Sneijder, Galasek, De Jong, De Ridder, Sonck/Anastasiou en Sikora


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_dinamit_

   22:36   25.02.04   
אל הפורום  
  13. כוס עמק תביא קרדיט.!!!!  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Saviola7

   19:42   25.02.04   
אל הפורום  
  9. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   21 - 2
26 - 2
29 - 1
32 - 1

שלחתי את הטור הזה היום ב180


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doronr

   20:34   25.02.04   
אל הפורום  
  10. תרשום תמשחקים ואל תתעצל  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   בכל מקרה היום
צ'לסי X
יונייטד
סוסיאדד מעל גול
דפורטיבו מעל גול


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיר והתופים

   21:02   25.02.04   
אל הפורום  
  11. קבלווווווו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   שטוטגרט ניצחון
יובה לה קורוניה X בשערים
פורטו-יונייטד 2


תבלו .


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיר והתופים

   23:37   25.02.04   
אל הפורום  
  14. חחחח איזה כישלוןןןןןןןן אני LOL :)  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net