אתמול רוסס מתחם האימונים של קבוצת ליברפול, "מלווד", בכתובות נאצה כנגד מנג'ר הקבוצה ג'רארד הוייה. בכתובת שרוססה על מתחם האימונים נכתב: "מקווה שתמות מאיידס, הוייה".מגן ליברפול, ג'ימי קאראגר, יצא כנגד ההתקפה המזוויעה של אוהדי הקבוצה כנגד המאמן הצרפתי. קאראגר, שהזדעזע מחוסר הרגישות של אוהדי הקבוצה, קרא להם לבוא ולתמוך בהוייה..
ג'ימי קאראגר: "רק תזכרו, הוייה כמעט איבד את חייו כשהוא מנסה להחזיר את המועדון הזה לימים הגדולים שלו. לא משנה מה אתם חושבים על ג'רארד הויה בתור מאמן, הוא עשה הרבה מאוד עבור המועדון והביא אותנו כברת דרך ארוכה קדימה".
ג'רארד הוייה, כזכור, עבר בשנה שעברה אירוע לב בעקבות הלחץ שעבר עליו מכל ההתרוצצויות על הקווים באנפילד. בעקבות אירועי הלב עבר הוייה ניתוח והושבת לתקופה ארוכה מעבודתו.
ג'ימי קאראגר: "הסיבה לבעיות הלב שלו היו בגלל שהוא עבד קשה מידי. כל מי שהיה מסביבו יכל לראות את זה. אני לא יכול לחזוב על מאמן שובד קשה יותר ממנו ולצחוק על המצב שלו זה ממש לא במקום".
אוהדי ליברפול כבר לא זוכרים מתי הגיעה האליפות בפעם האחרונה למרסיסייד ואינם מרוצים מצורת המשחק של קבוצתם בעונה הנוכחית. בשבוע שעבר הודחה ליברפול גם מהגביע האנגלי במשחק החוזר ע"י פורטסמות', דבר שישאיר את האוהדים מאנפילד עם עוד עונה ללא תארים מקומיים.
ג'ימי קאראגר: "לאוהדים יש את הזכות להביע ביקורת ואת התסכול שלהם אבל זה עבר את הגבול ברגע שהם ריססו סיסמאות על מתחם האימונים שלנו. זה היה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. יש כמה מהשחקנים שחייבים להוייה המון. לי לדוגמא יש איזה 5 או 6 מדליות שלא הייתי זוכה בהם בלעדיו".
http://www.sport5.co.il/Articles/Article.asp?CategoryID=62&ArticleID=10366
זהו החבר'ה בליברפול מתחילים להפעיל לחץ כדי שיעיפו אותו, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.