אני רוצה לראות את המשחק של ליברפול לבסקי סופיה ורשום שזה משודר בRT2 משהו כזה וקיצר לחצתי על הלינק ואני לא רואה כלום (כאילו זה זערוץ רגיל אז אמורים להיות שידורים עכשיו..) וזה בכל לא נפתח לי זה פותח לי תוכנה של סרטים נגיד מדייה פלייר ואומר שהוא לא יכול לפתוח את הקובץ..