יומן פעילות
לוח שנה
מבזקי חדשות
תקנון
RSS
כותרות
כותרות לפי תגובה
ניקוי קוקיז
IP
להורדת אפליקציה
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
שיווק שותפים
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
eBay
AliExpress
GearBest
Amazon
Booking
Kiwi
SkyScanner
Trip Advisor
"איזה נכה האלי אוחנה הזה.."
גירסת הדפסה
קבוצות דיון
ספורט
נושא #7028
מנהל
סגן המנהל
מפקח
Winner
צל"ש
מומחה
אשכול מספר 7028
Casco
23:50
25.02.04
איזה נכה האלי אוחנה הזה..
"אם שחקנים פה יקחו סמים הם יהיו כמו האירופאים"
כן זה דבר נכון להגיד בטלוויזיה שמלא שחקנים צעירים רואים..
שתף
ציוץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האשכול
מחבר
תאריך כתיבה
מספר
:|
Warez Boy
25.02.04
23:52
1
הוא לא אמר את זה
יעקב שחרא
25.02.04
23:52
2
ואז הוא אמר
Casco
25.02.04
23:53
4
בע... והוא עוד דוגמא וסמל לצעירים .. :\
יעקב שחרא
25.02.04
23:53
5
הכי צחוקים אח''כ
Casco
25.02.04
23:54
7
:|
WarezKingdom
25.02.04
23:52
3
נו אתה לא יודע שהוא עשה הסבה לסטנדאפיסט
בורקס
25.02.04
23:53
6
הוא אמר מניסיון...ואמר דברים שחשובים שיאמרו..
mishmish
26.02.04
18:32
8
זה נכון לומר את האמת
Hibory
26.02.04
18:37
9
צודק..
mishmish
26.02.04
18:43
10
הוא סתם אידיוט וזה ידוע.
ReG
26.02.04
22:37
11
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
23:52
25.02.04
1. :|
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא
23:52
25.02.04
2. הוא לא אמר את זה
בתגובה להודעה מספר 0
אתה יכול לפרשן את זה ככה
אבל הוא סך הכל אמר שבאירופה יש כאלה שלוקחים סמים
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco
23:53
25.02.04
4. ואז הוא אמר
בתגובה להודעה מספר 2
"אם פה היו לוקחים סמים אולי הם היו כמו האירופאים"
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא
23:53
25.02.04
5. בע... והוא עוד דוגמא וסמל לצעירים .. :\
בתגובה להודעה מספר 4
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco
23:54
25.02.04
7. הכי צחוקים אח''כ
בתגובה להודעה מספר 5
כזה ההוא תיקן אותו מהר "סמים נכונים אתה מתכוון" חחח
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom
23:52
25.02.04
3. :|
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס
23:53
25.02.04
6. נו אתה לא יודע שהוא עשה הסבה לסטנדאפיסט
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mishmish
18:32
26.02.04
8. הוא אמר מניסיון...ואמר דברים שחשובים שיאמרו..
בתגובה להודעה מספר 0
זה מוסיף לך הרבה ידע...
אחד עם ניסיון..אני אהבתי את מה שהוא אמר..זה עניין אותי מאוד..
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory
18:37
26.02.04
9. זה נכון לומר את האמת
בתגובה להודעה מספר 0
וזה לא חשוב כמה שחקנים צעירים צופים. שילמדו שבאירופה יש סמי מרץ, במיוחד באיטליה, וצריך לדעת שזה קיים ולהתרחק מזה.
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mishmish
18:43
26.02.04
10. צודק..
בתגובה להודעה מספר 9
אגב אני אישית לא ידעתי שזה נפוץ אצל האירופאים..
מתברר שכן..
צריך להודות לו שפתח להרבה מאיתנו את העיניים שלא כולנו תמימים..
אני לא חשבתי על פרדיננד הרבה אבל לא הייתי בטוח אם הוא משקר או לא..
אלי אוחנה האיר את עיני שוב
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ReG
חבר מתאריך 24.8.03
30915 הודעות
,
5 פידבק
22:37
26.02.04
11. הוא סתם אידיוט וזה ידוע.
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה מהירה
למכתב מספר:
0 - הכותרת
1
2
4
5
7
3
6
8
9
10
11
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
למנהלים:
נעל
|
תייק בארכיון
|
מחק
|
העבר לפורום אחר
|
מחק תגובות
|
עגן אשכול
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ
rotter.net