טוב קצת משעמם לי אז הסיפור שלי בTCM. 
התחלתי עם הפועל ר"ג מהליגה הלאומית, עונת 03\04.
עם תקציב מאוד קטן, הבאתי כמה שחקני חיזוק ישראלים כשרונות צעירים כאלה, ועוד זר.
עונה ראשונה קשה מאוד ובסופו של דבר עליתי יחד עם הכוח ר"ג, לאחר של5 מקומות הראשונים היו אותן מספר נקודות.
עונה ראשונה בליגת העל, עונת 04\05, הצבתי לעצמי מטרה להישאר ליגה.
כל הסקרים בעיתונות הראו שהציבור הישראלי חושב שהפועל ר"ג תחזור ישר לליגה הלאומית, ואני רציתי להוכיח שהם טועים. 
שוב עונה קשה מאוד, שבסופה הקבוצה רצה ברצף של איזה 6 נצחונות רצופים, וסיימתי במקום 7. הגעתי לגמר גביע נגד מכבי ת"א שגם לקחה אליפות, והפסדתי 1-0 בהארכה.
ההגעה לגמר הגביע נתנה לי גם כסף, וגם כרטיס לגביע אופ"א (כי מכבי לקחו אליפות).
עונה שלישית, 05\06, התקציב קצת גדל, הבאתי כמה שחקני חיזוק טובים כי רציתי להתקדם כמה שיותר באופ"א ולהגדיל את התקציב.
עפתי בשלב השני לאחר שפגשתי את בשיקטאש. באותה עונה לקחתי גביע, סיימתי במקום 2 והרווחתי כרטיס לליגת האלופות. בעונה הזאת התחלתי להרחיב את המתקנים של המועדון והפועל ר"ג התחילה להפוך לקבוצה ומועדון גדול. בסוף העונה היה מונדיאל, וכמה נבחרות הציעו לי לאמן אותן. בחרתי באירלנד. עפתי בשלב הבתים.
עונה רביעית, 06\07. עם תקציב גדול וכרטיס לליגת האלופות, הייתי בטוח שזו העונה שאני יקח אליפות. 
פתחתי את העונה טוב מאוד והייתי במקום ראשון תקופה ארוכה. בליגת האלופות לאחר מאמץ רב עליתי לשמינית גמר.
פגשתי שם את ספרטה פראג, הוצאתי 2-2 בפארג, ובבית יצאתי 0-0 ועליתי לרבע גמר. בליגה בינתיים ירדתי למקום שלישי כי השקעתי את כל מה שיכולתי בליגת האלופות. פגשתי ברבע גמר את ריאל מדריד שנחשבה הכי טובה באירופה (ע"פ הסקרים בעיתון). הפסדתי 1-0 בחוץ, ואז במשחק ענק בבית ניצחתי 3-1 ועליתי לחצי גמר. בחצי גמר פגשתי את אינטר שהשפילה אותי 5-0 ו3-0.
בינתיים ירדתי למקום 4 ועפתי מהגביע בליגה.
עונה חמישית, 07\08. הייתי בטוח שאחרי ליגת האלופות, ובגלל שלא הייתי באירופה, אני יוכל להתרכז בליגה וסוף סוף לקחת אליפות. אבל קרה לי כמו שקרה למכבי חיפה, נפילת מתח ענקית, וכמה מחזורים לסיום הייתי במקום 7.
ואז זה התחיל
. אחרי הפסד לקבוצה גרועה לא זוכר מי, ראיינו אותי. שאלו אותי אם אני חושב שאני יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. חשבתי לעצמי, בטח שכן, הבאתי תקבוצה מליגה לאומית לחצי גמר ליגת האלופות, הפכתי אותה למועדון גדול, הרחבתי את האצטדיון, שיפרתי את המתקנים, העונה זה רק פלופ חד פעמי, בטח שאני ישאר, וזה מה שעניתי. התשובה הייתה: "צחוק חלש נשמע ברקע". אז הבנתי שאולי משהו עומד לקרות. 
ובאמת, אחרי כמה ימים, אני מוצא את עצמי בלי קבוצה. את שאר העונה ביליתי בעשיית כסף בבורסה. בסוף העונה היה יורו, לקחתי את איסלנד, ועפתי בשלב הבתים.
עונה שישית, 08\09. אחרי שכמה קבוצות הציעו לי, הסמכתי להצעה של טורינו, שהייתה בליגה האיטלקית השניה. עונה קשה מאוד, סיימתי במקום 5 ורק בגלל חוסר מזל לא עליתי לSeria A. היה הרבה בלאגן בעונה הזאת והפסקתי להקדיש תשומת לב לאישתי ולתינוק והיא עזבה אותי.
עונה שביעית, 09\10. בפגרה שלפני העונה הזאת, הקבוצה נכנסה למשבר כלכלי קשה, מינוס 20 מיליון דולר, חוב שרק הלך וגדל. כמובן שלא יכולתי להביא אף שחקן, ולא יכולתי לסרב לאף הצעה על שחקנים. נשארתי עם סגל חלש קטן ומצומצם ביותר, העלתי כמה שחקנים מהנוער ובזה סיימתי תהכנות. בניתי טקטיקה בונקריסטית שעבדה מצוין והצלחתי לעלות לSeria A מהמקום הראשון.
בסוף העונה הזאת היה מונדיאל, לקחתי את אורוגוואי עד הרבע גמר.
עונה שמינית, 10\11. החוב של המועדון גדל למינוס 60 מיליון דולר, ורציתי לעזוב את הקבוצה (היה לי עוד שנה בחוזה). ביקשתי לעזוב לא אישרו לי, אז אמרתי אני יעשה עם הסגל הזה כמה שאני יכול. עם אותה טקטיקה בונקריסטית, הצלחתי בחצי עונה הראשונה להשאר ב7 מקומות הראשונים, אבל אז באה נפילה. התחלתי להידרדר וכמה מחזורים לסיום הייתי מקום 14. ביקשתי לעזוב את המועדון בפעם השניה והם הסכימו.
בסיום העונה הצלחתי למצוא מועדון, S.T Buenos Aires, מהליגה הארגנטינאית העליונה.
5 מחזורים לסיום הבאתי את המועדון ממקום 10 למקום 5.
עונה תשיעית, 11\12. הבאתי כמה שחקני חיזוק בחינם, הרחבתי את האצטדיון, ועכשיו אחרי 20 מחזורים בערך אני מקום 3. התחתנתי עם חברה שלי, יש לי הרבה כסף, והחיים חזרו למסלולם.
וואי סעמק זה ארוך אחושרמוטה =\.