חבל שהמנהלים פה לא יודעים לתת קרדיט ומוחקים לי הודעות סתם!~
אתם צריכים להתבייש בעצמכם! ואני רוצה לדעת מי מחק לי את מה שרשמתי ב12 בלילה על כתובות נאצה!עוד פרטים אתם יכולים למצוא ב'תחיית המתים' האתר שפרסם את זה לראשונה!
כולל תמונות!
ושתדעו לכם שאני ישקול את המשך השתתפותי בפורום אחרי מה שאחד המנהלים עשה פה בלילה....
אני רושם שיש כתובות נאצה ושתחיית המתים פרסם את זה בלעדית אז מוחקים לי את הנושא?! איפה נשמע דבר כזה! אני רוצה הסברים!~!~!~!~!~