ABA


"מה אתם מעדיפים?"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7119 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7119

סקר: מה אתם מעדיפים?
הסוקר: yoyog      תאריך 28.02.04   17:44
תוצאות לאחר 32 הצבעות

נבחרת ישראל תגיע למונדיאל (9) , 28% לחץ לבחירה
הקבוצה שאתם אוהדים תגיע לליגת האלופות (23) , 71% לחץ לבחירה
הפועל תל אביב ריק לחץ לבחירה
הפועל באר שבע ריק לחץ לבחירה
אחר(פרט) ריק לחץ לבחירה
אחר (: ריק לחץ לבחירה
   

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  שהקבוצה שלי תיקח ליגת אלופות (ל''ת) sergo 28.02.04 17:45 1
  הקבוצה שלי כבר היתה באלופות Hibory 28.02.04 17:50 2
     צודק sergo 28.02.04 17:52 3
  לא נמאס? Dudi_Tz  28.02.04 17:52 4
     מה נמאס yoyog 28.02.04 17:53 5
  אפשרות ראשונה לא תיקרה מאה אחוז taliban 28.02.04 18:49 6
     אני מדבר נגיד שיש סיכוי yoyog 28.02.04 20:28 8
  הקבוצה שאני אוהד תגיע לליגת האלופות BlackJack  28.02.04 20:24 7

       
sergo

   17:45   28.02.04   
אל הפורום  
  1. שהקבוצה שלי תיקח ליגת אלופות (ל''ת)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 17:45 בברכה, sergo
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   17:50   28.02.04   
אל הפורום  
  2. הקבוצה שלי כבר היתה באלופות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   עכשיו נשאר רק חלום המונדיאל.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sergo

   17:52   28.02.04   
אל הפורום  
  3. צודק  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות
   17:52   28.02.04   
אל הפורום  
  4. לא נמאס?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yoyog

   17:53   28.02.04   
אל הפורום  
  5. מה נמאס  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   18:49   28.02.04   
אל הפורום  
  6. אפשרות ראשונה לא תיקרה מאה אחוז  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לפחות לא עם המאמן הנוכחי!
אז שהקבוצה שלי תגיע לליגת האלופות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yoyog

   20:28   28.02.04   
אל הפורום  
  8. אני מדבר נגיד שיש סיכוי  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   כאילו מה היית מעדיף את הנבחרת שלך במונדיאל או את הקבוצה שלך בליגה האלופות אין קשר לסיכויים..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackJack 
חבר מתאריך 26.5.02
17365 הודעות
   20:24   28.02.04   
אל הפורום  
  7. הקבוצה שאני אוהד תגיע לליגת האלופות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   רק בגלל שאני לא רוצה לראות את ישראל מגיעה למונדיאל ועושה שם בושות ענקיות!
ככה כל עוד אנחנו לא מעפילים לשום טורניר אנחנו לא נקבל בראש מאיזה נבחרת.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net