ABA


"לכל מי שחפש חולצות חדשות וישנות"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7104 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7104
BIG M

   10:28   28.02.04   
אל הפורום  
  לכל מי שחפש חולצות חדשות וישנות  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 10:42 בברכה, BIG M
 
http://www.subsidesports.com/uk/store/index.jsp אחלה אתר

לדוגמא אפשר למצוא חולצות שמנצסטר 02-03 הלבנה ב $47.23
http://www.subsidesports.com/uk/images/product/xlarge/ManUtdASS0203.gif

למי שמחפש חולצה של איטליה של קאפה
http://www.subsidesports.com/uk/images/product/xlarge/ItalyHSSNo10.0203.jpg

http://www.subsidesports.com/uk/images/product/xlarge/itaass02.gif

או החדשות של איטליה לדוגמא של טוטי 61 דולר
http://www.subsidesports.com/uk/images/product/xlarge/ItalyHSSNo10.0304.jpg

חולצה של יובה ב 236.25 דולר משנת 80-81
http://www.subsidesports.com/uk/images/product/xlarge/JuveHLS8081No11.gif

חולצה של מנצסטר לכבוד 100 שנים
http://www.subsidesports.com/uk/images/product/xlarge/ManUtdCentMonFaceTee0102.gif

החולצה הכחולה ב 40 דולר יש גם של בקאם למי שרוצה
http://www.subsidesports.com/uk/images/product/xlarge/ManUtd3rdSS0203.jpg

לא בדקתי אם יש משלוח אבל זה אתר בריטי ורוב הסיכויים שיש
תהנו


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  יו איזה מכוערת החולצה של יובה בורקס 28.02.04 10:33 1
     בואנה מה אתה מפגר ? יעקב שחרא 28.02.04 12:53 14
  חחחח מה אתה מצחיק? the_sors 28.02.04 10:36 2
     מישהו פרסם אותו בפורמים של ספורט אנטר BIG M 28.02.04 10:39 3
  טעות באתר.. Dudi_Tz  28.02.04 10:41 4
     חח איזה סטלן אני הנה סודר BIG M 28.02.04 10:43 5
  יופי של מחירים Fighter 28.02.04 10:59 6
     לא חסר משוגעים שישלמו 200 דולר BIG M 28.02.04 11:10 7
  מחירים בשמיים yatspan 28.02.04 11:17 8
     למה דווקא עשית מספר 8? בורקס 28.02.04 11:19 9
         תמיד אני 8 yatspan 28.02.04 11:49 11
  זה אתר ממש יקר... קיט-באג הרבה יותר זול Big Dog 28.02.04 11:30 10
  יוו איזה יפה החדשה של איטליה Asaf_S  28.02.04 12:41 12
  וואי יש שם את ארסנל של שנה שעברה Warez Boy 28.02.04 12:52 13

       
בורקס

   10:33   28.02.04   
אל הפורום  
  1. יו איזה מכוערת החולצה של יובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   והחולצה של טוטי משהו משהו אהבתי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   12:53   28.02.04   
אל הפורום  
  14. בואנה מה אתה מפגר ?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   תראה איזה חולצה עם עבר היא !


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

   10:36   28.02.04   
אל הפורום  
  2. חחחח מה אתה מצחיק?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מה זה האתר הזה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BIG M

   10:39   28.02.04   
אל הפורום  
  3. מישהו פרסם אותו בפורמים של ספורט אנטר  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות
   10:41   28.02.04   
אל הפורום  
  4. טעות באתר..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   למרות שאחלה אתר אבל לא כל כך קשור למה שהבאת


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BIG M

   10:43   28.02.04   
אל הפורום  
  5. חח איזה סטלן אני הנה סודר  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות
   10:59   28.02.04   
אל הפורום  
  6. יופי של מחירים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מה אתה משוגע? מי ישלם 200 דולר על חולצה של יובה משנת 80
אבל חולצות יפות במיוחד של טוטי ובאג'יו
אבל תקח בחשבון שעם עוד משלוח זה עוד 20 $


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BIG M

   11:10   28.02.04   
אל הפורום  
  7. לא חסר משוגעים שישלמו 200 דולר  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

   11:17   28.02.04   
אל הפורום  
  8. מחירים בשמיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   קיטבאג הכי טוב


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   11:19   28.02.04   
אל הפורום  
  9. למה דווקא עשית מספר 8?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

   11:49   28.02.04   
אל הפורום  
  11. תמיד אני 8  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   יעני התחלתי לאהוב את המספר בגלל אבוקסיס...
ואין קשר בכלל לנמני...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Dog

   11:30   28.02.04   
אל הפורום  
  10. זה אתר ממש יקר... קיט-באג הרבה יותר זול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   12:41   28.02.04   
אל הפורום  
  12. יוו איזה יפה החדשה של איטליה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
   12:52   28.02.04   
אל הפורום  
  13. וואי יש שם את ארסנל של שנה שעברה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל זה יקר בטירוף ובכלל אין שם מידות, רק אקסטרה לארג' ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net