יומן פעילות
לוח שנה
מבזקי חדשות
תקנון
RSS
כותרות
כותרות לפי תגובה
ניקוי קוקיז
IP
להורדת אפליקציה
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
שיווק שותפים
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
eBay
AliExpress
GearBest
Amazon
Booking
Kiwi
SkyScanner
Trip Advisor
"תגידו יש איזה דרך לבדוק אם נשארו כרטיסים"
גירסת הדפסה
קבוצות דיון
ספורט
נושא #7114
מנהל
סגן המנהל
מפקח
Winner
צל"ש
מומחה
אשכול מספר 7114
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
15:08
28.02.04
תגידו יש איזה דרך לבדוק אם נשארו כרטיסים
בנתניה ?
שתף
ציוץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האשכול
מחבר
תאריך כתיבה
מספר
נישארו בטוח
נימני המלך
28.02.04
15:09
1
גם לי ניראה שנשאר אבל אמרו לי שהקופות
Warez Boy
28.02.04
15:10
2
הקופות לא סגורות עכשיו אין מצב
נימני המלך
28.02.04
15:12
3
וב-6 ככה ? יסגרו אותם ?
Warez Boy
28.02.04
15:17
4
לא......עד השריקה אם ישאר כרטיסים - ויישאר אז
נימני המלך
28.02.04
15:19
5
אוקיי נלך ניראה במילא 15 דקות מחדרה
Warez Boy
28.02.04
15:20
6
נימני המלך
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות
,
12 פידבק
15:09
28.02.04
1. נישארו בטוח
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
15:10
28.02.04
2. גם לי ניראה שנשאר אבל אמרו לי שהקופות
בתגובה להודעה מספר 1
כבר סגורות ויהיה אצטדיון מלא היום אז לאדע =\
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות
,
12 פידבק
15:12
28.02.04
3. הקופות לא סגורות עכשיו אין מצב
בתגובה להודעה מספר 2
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
15:17
28.02.04
4. וב-6 ככה ? יסגרו אותם ?
בתגובה להודעה מספר 3
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות
,
12 פידבק
15:19
28.02.04
5. לא......עד השריקה אם ישאר כרטיסים - ויישאר אז
בתגובה להודעה מספר 4
יהיה פתוח !
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
15:20
28.02.04
6. אוקיי נלך ניראה במילא 15 דקות מחדרה
בתגובה להודעה מספר 5
תודה אחי
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה מהירה
למכתב מספר:
0 - הכותרת
1
2
3
4
5
6
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
למנהלים:
נעל
|
תייק בארכיון
|
מחק
|
העבר לפורום אחר
|
מחק תגובות
|
עגן אשכול
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ
rotter.net