חחחחחח איזה חגיגות כאילו לקחנו אליפות 
היה משחק מותח מדי וזה היה ברור שזה יוכרע בגול מפוקס
אז היו 2 גולים כאלה
ונמני היה קרוב גם לשלישי בסוף רק שהוא פספס תכדור 
ייאלההההההההההההההה
נשבר המנחוסססססססססססס
וחוזרים עוד שבועיים לשם שוב
האם יהיה 3?...
אני לא רוצה אפילו לדבר על הבלאגן שהיה שם וזה שהמשטרה אשמה...
