בדיעבד פרגוסון עשה טעות שהוא לא הביא מחליף לריו אין ספק
אבל סילבסטרה נתן עונה גדולה, ובראון בדיוק חזר מפציעה
ובראון הוא בלם מוכשר מאוד, יש ציפיות גדולות ממנו כבר הרבה זמן
והיו לו משחקים גדולים במנצ'סטר, אבל כנראה שהפציעה של ברואן
הזיקה לו יותר ממה שחשבנו, וריו באמת היה גורם ממש ממש מרכזי בהגנה
סה"כ ההגנה של מנצ'סטר הייתה מעולה גם העונה אבל זה לא היה
נראה שרק ריו מחזיק אותהבכל מקרה אין מה לבכות
הלכה האליפות, שנה הבאה יהיה טוב
מנצ'סטר זכתה במספיק אליפויות בשנים האחרונות
אין מה לעשות אי אפשר כל שנה ושנה לקחת אליפות
עכשיו צריך להתרכז במשחק עם פורטו
משחק שאם לא נעלה ממנו לשלב הבא זה כבר
באמת יהיה ביזיון, ב"ה סילבסטרה יהיה כשיר
למרות שהסיכוי קטן.. אבל אולי אמן
ההגנה תתייצב קצת
ושהחקנים יידעו שזה משחק שפשוט חובה לנצח