ABA


"אפרופו חולצות..."
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7106 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7106
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   11:44   28.02.04   
אל הפורום  
  אפרופו חולצות...  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 11:46 בברכה, yatspan
 
חחחח רק אני הזמנתי חולצה כל הפורום נהיה פורום חולצות...
טוב אפרופו חולצות.... מישהו יכול להתחרות עם זו?
חולצה בית"ר משנת 95/96...
יוסי אבוקסיס בעעע...
8 בדם, גלילי בית"ריסט לעולם.
צילמתי את זה על המיטה שלי חחחח
http://n.rotter.net/User_files/nor/404062ec0a188376.jpg
החולצה הכי יפה שהייתה לבית"ר


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ראסמי חולצה פצצה BooyaZ 28.02.04 15:14 1
     לדעתי עוד לא המציאו את החולמה הכי יפה ViperWarez 28.02.04 15:25 2
         החולצה הכי יפה בתגובה 3 the_sors 28.02.04 15:43 4
         ככה היה נגד בני יהודה עונת האליפות yatspan 28.02.04 18:32 11
         ~בטח שהמציאו~~  peeves 28.02.04 19:14 16
             nnnnnnnnnnnn WHITE TIGER 28.02.04 20:24 17
  אוףףף נו אני רוצאא חולצה של טוטטיי the_sors 28.02.04 15:41 3
     מאיזה אתר זה? Dudi_Tz  28.02.04 15:43 5
         יש את זה ב ebay the_sors 28.02.04 15:45 8
     באמת חולצה יפה....אבל מה הבעיה? BooyaZ 28.02.04 15:45 7
         ועכשיו לבעיה שבכל הסיפור הזה! the_sors 28.02.04 15:46 9
  תגיד אחי Kobe_Bryant 28.02.04 15:44 6
     חחחח מין הסתם לא... the_sors 28.02.04 15:47 10
     עד הבית yatspan 28.02.04 18:33 12
         איך? בדואר רשום? Kobe_Bryant 28.02.04 18:56 13
             לא אחי הגיע עד הדלת של הבית yatspan 28.02.04 19:03 14
                 אה בא מישהו מהדואר שרצה שתחתום לו? Kobe_Bryant 28.02.04 19:09 15
                     לא יודע לא הייתי בבית yatspan 28.02.04 20:59 18
                     חברת המשלוח בארץ כמו fedex או DHL בדרך כלל BIG M 28.02.04 23:12 19

       
BooyaZ
חבר מתאריך 24.3.02
844 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   15:14   28.02.04   
אל הפורום  
  1. ראסמי חולצה פצצה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   צריך לחזור לחולצות כאלה
עם הקוים והפסים וכל השטויות מסביב
לא חולצה צהובה עם צווארון והוט אדום גדול באמצע


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ViperWarez

דרג אמינות חבר זה
   15:25   28.02.04   
אל הפורום  
  2. לדעתי עוד לא המציאו את החולמה הכי יפה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   חולצה שחורה לגמריי עם הדפס צהוב


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

דרג אמינות חבר זה
   15:43   28.02.04   
אל הפורום  
  4. החולצה הכי יפה בתגובה 3  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   18:32   28.02.04   
אל הפורום  
  11. ככה היה נגד בני יהודה עונת האליפות  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   97/8
שים ת'קלטת ותראה...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
peeves
חבר מתאריך 2.8.02
2002 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   19:14   28.02.04   
אל הפורום  
  16. ~בטח שהמציאו~~   
בתגובה להודעה מספר 2
 
http://n.rotter.net/User_files/nor/4040cbfd0dc4d20b.jpg


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WHITE TIGER

דרג אמינות חבר זה
   20:24   28.02.04   
אל הפורום  
  17. nnnnnnnnnnnn  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

דרג אמינות חבר זה
   15:41   28.02.04   
אל הפורום  
  3. אוףףף נו אני רוצאא חולצה של טוטטיי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אין בארץץ
ואפשר מחו"ל...
350 ש"ח כולל משלוח
בעעעעע
אמא שלי אפילו לא תצחק חחחח

http://www.3bshop.net/images/60227040003/i-1.jpg


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   15:43   28.02.04   
אל הפורום  
  5. מאיזה אתר זה?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

דרג אמינות חבר זה
   15:45   28.02.04   
אל הפורום  
  8. יש את זה ב ebay  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3900514113&category=15687

10 דולר... חח קצת מוזר

ויש את זה
http://www.shop.edirectory.co.uk/sport_4_choice/pages/moreinfoa.asp?recordid=1251974&cid=970&afid=105749

כולל משלוח לארץ והכל זה יוצא 350 ש"ח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BooyaZ
חבר מתאריך 24.3.02
844 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   15:45   28.02.04   
אל הפורום  
  7. באמת חולצה יפה....אבל מה הבעיה?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   תאסוף מספיק כסף
תבוא אל אמא שלך ותבקש ממנה שתזמין לך בכרטיס אשראי
ותחזיר לה תכסף במקום.......


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

דרג אמינות חבר זה
   15:46   28.02.04   
אל הפורום  
  9. ועכשיו לבעיה שבכל הסיפור הזה!  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 15:49 בברכה, the_sors
 
מאיפה אני מארגן כסףףף? חחחח

נחכה ליומולדת שהחברים יקנו לי

כמו שקנינו לחבר שלי
חולצה מקורית של ארסנל ושל ברצלונה
גררר מהחנות של נייק
והכל במזומן


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kobe_Bryant
חבר מתאריך 19.3.02
730 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   15:44   28.02.04   
אל הפורום  
  6. תגיד אחי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   איך קיבלת את החולצה הביתה?
באו אליך מהחברה הביתה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

דרג אמינות חבר זה
   15:47   28.02.04   
אל הפורום  
  10. חחחח מין הסתם לא...  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   זה משלוח של הארץ בטח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   18:33   28.02.04   
אל הפורום  
  12. עד הבית  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kobe_Bryant
חבר מתאריך 19.3.02
730 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   18:56   28.02.04   
אל הפורום  
  13. איך? בדואר רשום?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   19:03   28.02.04   
אל הפורום  
  14. לא אחי הגיע עד הדלת של הבית  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kobe_Bryant
חבר מתאריך 19.3.02
730 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   19:09   28.02.04   
אל הפורום  
  15. אה בא מישהו מהדואר שרצה שתחתום לו?  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   20:59   28.02.04   
אל הפורום  
  18. לא יודע לא הייתי בבית  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   ההורים שלי היו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BIG M

דרג אמינות חבר זה
   23:12   28.02.04   
אל הפורום  
  19. חברת המשלוח בארץ כמו fedex או DHL בדרך כלל  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   מביא את המשלוח עד בית ומחתימה אותך


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net