המנועים הגרפיים בימנו בנויים כך שלמרות כל מעבדי העל במחשבים שלנו, בשביל האופטימיזציה הרינדור מתבצע רק ככל שמתקרבים לאובייקטים, הפוליגונים מתחדדים, שדה הראייה משתפר והטקסטורות נטענות בשיא האיכות...
אבל כל זה לא מספיק עד שתנאי התאורה ואלמנטים אחרים כמו שיער, ביגוד ותאורה יתקדמו גם, בשביל לשזור דמות 3D עם טקסטורה גבוהה ואלמנטים כמו ביגוד ושיער כדי שיראו טוב, חובה גם תאורה ומנוע הצללות שירנדרו את כל העסק בצורה הכי ריאליסטית שיש... אז אחלה ששמו דמות עם קרחת ועם טקסטורה כ"כ גבוהה לעור שלו שרואים בהם את נקבוביות העור, אבל את זה יכלו לעשות גם לפני 10 שנים, כבר בDOOM3 היה את זה, רק שזה כ"כ מורכב מבחינת אופטימיזציה שזה יקח עוד זמן עד שנראה את זה במשחקי מחשב. ועוד לא דיברנו על אובייקטים אחרים במרחב כמו עצמים דוממים ועצים, צמחייה שבד"כ מרונדרים מראש עם או בלי האנימציות שלהם.
קיצר זה משתפר, אבל לא מספיק.
תודה ליאור.
“I love my haters, they rage and rage and all they do is spreading my word”
― J.Y