משימה.. והיא: 1. לכתוב תוכנית שבוחנת חוקיות מהלכים בלוח שחמט.א. יש ליצור CLASS שייצג כל כלי.
ב. יש ליצור תוכנית שתאפשר להגדיר מיקום כלים בלוח באמצעות שורת הפקודה, הארגומנט האחרון בשורה יהיה מהלך שיש לבדוק אם הוא חוקי או לא. התוכנית צריכה להדפיס "חוקי" או "לא חוקי".
אותיות המייצגות כלים:
K - מלך.
Q - מלכה.
T - צריח.
R - רץ.
P - פרש.
F - רגלי.
צבעים: W - לבן B - שחור.
מיקום מיוצג על ידי 1-8 - 1-8 (הראשון X ושני ( Y
java check kw18 tb23 rw52 1213
תוכל לתת לי כיוון איך לעשות את זה?