יומן פעילות
לוח שנה
מבזקי חדשות
תקנון
RSS
כותרות
כותרות לפי תגובה
ניקוי קוקיז
IP
להורדת אפליקציה
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
שיווק שותפים
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
eBay
AliExpress
GearBest
Amazon
Booking
Kiwi
SkyScanner
Trip Advisor
"משחק ממכר בטרוף!"
גירסת הדפסה
קבוצות דיון
פנאי ובידור
נושא #8278
מנהל
סגן המנהל
מפקח
Winner
צל"ש
מומחה
אשכול מספר 8278
צ'סטר
דרג אמינות חבר זה
22:31
02.02.04
משחק ממכר בטרוף!
הרעיון זה לחבוט בפינגויין כמה שיותר רחוק...
http://alec.at.tut.by/penguin.swf
לוחצים פעם 1 ואז פעם שניה לחבוט... זה ממכר...
שיא שלי: 232.2
שתף
ציוץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האשכול
מחבר
תאריך כתיבה
מספר
תודה אחי 315!!!!
MEGA-MAN
02.02.04
22:40
1
334.2
Neo_007
02.02.04
22:46
2
יש כמה וכמה גרסאות למשחק הזה.
Ice Man
02.02.04
22:49
3
תעצום עיניים.
צ'סטר
03.02.04
07:17
4
שיא שלי 3300
STIGMA
03.02.04
07:20
5
תודה רבה :)
Mavrik
03.02.04
09:42
6
תודה אחי עשיתי 317
קוביקה
17.02.04
22:10
7
MEGA-MAN
דרג אמינות חבר זה
22:40
02.02.04
1. תודה אחי 315!!!!
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Neo_007
דרג אמינות חבר זה
22:46
02.02.04
2. 334.2
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ice Man
חבר מתאריך 24.3.02
23365 הודעות
22:49
02.02.04
3. יש כמה וכמה גרסאות למשחק הזה.
בתגובה להודעה מספר 0
כבר נמאס לראות את זה פה..פרסמו אולי 10 פעמים
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צ'סטר
דרג אמינות חבר זה
07:17
03.02.04
4. תעצום עיניים.
בתגובה להודעה מספר 3
הנה גרסה יותר קלה:
http://laget.kicks-ass.net/pingvin
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
STIGMA
דרג אמינות חבר זה
07:20
03.02.04
5. שיא שלי 3300
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mavrik
דרג אמינות חבר זה
09:42
03.02.04
6. תודה רבה :)
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוביקה
22:10
17.02.04
7. תודה אחי עשיתי 317
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה מהירה
למכתב מספר:
0 - הכותרת
1
2
3
4
5
6
7
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
למנהלים:
נעל
|
תייק בארכיון
|
מחק
|
העבר לפורום אחר
|
מחק תגובות
|
עגן אשכול
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ
rotter.net