מיכאל הנגבי נוטש את הנחיית אקזיט. בצעד דרמטי הגיח הנגבי בסוף השידור החי של התוכנית היום והודיע על פרישתו מהגשת התוכנית. הנגבי ישתתף בהגשת התוכניות בשבוע הקרוב אולם אין בכוונתו להמשיך מעבר לכך.
למרות הקושי והגעגועים הצפויים, אפשר להבין אותו. "אני יוצא להפסקה, עושה 'פוס' אחרי הרבה שנים בהם אני עובד, ועובד קשה", הסביר מיכאל לאתר הרשמי של אקזיט. "האנשים הקרובים אליי, המשפחה והחברים, מבינים שלכל בן אדם צריכה להיות הפסקה באיזשהו שלב. מעולם לא טיילתי מאז שהשתחרתי, ומעולם לא עשיתי משהו שלא קשור בכתיבה, בימוי, משחק או הנחייה. אני רוצה לנסות את מזלי בדברים אחרים, ולדעתי זהו הזמן הטוב ביותר - עכשיו כשהתוכנית יוצאת להפסקה, ולפני החזרה הגדולה... אולי אני עוד אחזור לכתוב כאן, ואולי גם להנחות, אבל עכשיו אני רוצה להיות אדון לעצמי".
בעת ההכרזה המרגשת הבהיר הנגבי כי תוכניותיו אינן ברורות. הוא זכה לביטויי חיבה עצומים ממנחי התוכנית של היום, מושיק ומלי. מלי אף הזילה דמעה בעצב רב.
על המחליף להנגבי יוכרז רק עם עלייתה של התוכנית בפורמט המחודש, בעוד שבועיים. יונתן קוניאק, העורך הראשי של "אקזיט", מבטיח "חדשות מרעישות עם השקת העונה החדשה".
http://images.nana.co.il//Upload/22004/Article/Article_Paragraph_339124.jpg
קרדיט - נענע