ABA


"תאוריות מעניינות לגבי הנחיתה הראשונה על הירח"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8649 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8649
NBD

   21:04   14.02.04   
אל הפורום  
  תאוריות מעניינות לגבי הנחיתה הראשונה על הירח  
 
   היום אחותי (כתה ה') שלחה לי באימייל עבודה שלי במדעים
כדי שאני אדפיס, הסתקרנתי על מה העבודה וקראתי מעט, בעבודה מצאתי
את זה:

ישנן מספר תיאוריות הטוענות כי הפרסומים הרשמיים של נאס"א אינם מתיישבים עם הגיון מדעי ולהלן מספר דוגמאות:
עקבות נעליו של אדווין (באז) אולדרין: אם עוצמת כוח המשיכה על פני הירח היא שישית מזו שעל פני כדוה”א, אפילו אדם השוקל כ- 250 ק”ג לא היה משאיר אחריו עקבות כ"כ עמוקות וכה ברורות המאפשרות לבחון בדקדקנות את סוליית הנעל שלו על פני הירח.
התנוססות הדגל: לא הגיוני כי הדגל התנוסס על פניי הירח כי, אין בירח אף לא משב רוח אחד והדגל מתנוסס בבירור כאיל ויש שם משבי רוח חזקים
האם יכול להיות שאפולו 11 כלל לא נחתה על הירח? האם יתכן שבגלל רצונם העז של האמריקאים לנצח את הרוסים במרוץ לחלל הם בימו בעצם את הכל ושהצילומים נעשה באולפן ולא על הירח?
נאס"א כמובן נתנה הסברים מתקבלים על הדעת לשאלות הללו. מעבר לכך, 850 הקילוגרמים של אדמת חלל שהובאה ארצה במסעות אפולו השונות בין השנים 1972 - 1969 הם ללא ספק הוכחה מספקת שאכן ניתן להסתובב על הירח שוכך באמת היה

מעניין, לא?


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  פעם הייתה על זה מצגת ... מאוד מעניין - תודה zman  14.02.04 21:09 1
  בקשר לסימנים הירח מכוסה בשכבה DOGMA 14.02.04 21:19 2
     תודה על התשובות :) NBD 14.02.04 21:23 3
  האמת האמריקאים מסוגלים לזה בורקס 14.02.04 21:53 4
     פששש איזה תבוסה DOGMA 15.02.04 01:45 8
  תשובות: MarioMan D 14.02.04 22:14 5
     תודה רבה על המידע :) -ReDevil- 14.02.04 22:38 6
  תודה רבה על המידע של כל הדעות :) wolf107  15.02.04 00:02 7
  תודה רבה על המידע נעם!!!מעניין מאוד!! bigtaz  15.02.04 22:39 9
  תודה רבה על ה-info! kyle 15.02.04 22:41 10
  תודה רבה על המידע Segalovich  15.02.04 23:17 11

       
zman 
חבר מתאריך 18.3.02
932 הודעות
   21:09   14.02.04   
אל הפורום  
  1. פעם הייתה על זה מצגת ... מאוד מעניין - תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOGMA

   21:19   14.02.04   
אל הפורום  
  2. בקשר לסימנים הירח מכוסה בשכבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבק כמו טלק בעובי כש 2-3 סנטימטרים ובקשר לדגל היום בתוכו כמה חוטי תיל שיראה כאילו הוא מתעופף.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NBD

   21:23   14.02.04   
אל הפורום  
  3. תודה על התשובות :)  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   21:53   14.02.04   
אל הפורום  
  4. האמת האמריקאים מסוגלים לזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל בטח הרוסם המציאו את זה כתירוץ לתבוסה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOGMA

   01:45   15.02.04   
אל הפורום  
  8. פששש איזה תבוסה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   החפץ הראשון בחלל
היצור החי הראשון בחלל
האדם הראשון בחלל
הקפת כדו"א הראשונה
פעילות החוץ רחבית הראשונה
חיבור שני כלי רכב בכלל לראשונה
תחנת החלל הראשונה
אדם הראשון שבילה שנה בחלל
אדם היחיד שבילה שנתיים בחלל
החללית הראשונה שנחתה על הירח(לא מאויישת)
החללית שהקיפה את הירח
החללית הראשונה והיחידה שנחתה על נוגה
החללית הראשונה שנחתה ונסעה על הירח וגן החזירה משהו
השידור הבין לוויני הראשון
המיפוי הראשון של הירח

ואלוי זה ישמע מצחיק אבל הרוסים נתנו הרבה נתונים לאמריקאיים שבלעדיהם הם לא יכלו להנחית שום דבר על הירח.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MarioMan D
חבר מתאריך 13.4.03
7290 הודעות
   22:14   14.02.04   
אל הפורום  
  5. תשובות:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אוקי בקשר לדגל אז יש שם מוט ברזל שהשיאר את הדגל כאילו מתנופף
יש עוד כמה סטירות וסטירות נגדיות
למשל משהו עם הצל
ומשהו אם המצלמה
אבל להכל יש סטירות נגדיות
אין לי כח להסביר


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-ReDevil-

   22:38   14.02.04   
אל הפורום  
  6. תודה רבה על המידע :)  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   אבל אף אחד לא יודע אם זה אמיתי, יכול להיות הכל שקרים, עד שלא רואים בעיניים שלך, לא תוכל לדעת אם זה נכון ב-100%.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wolf107 
חבר מתאריך 27.10.02
61 הודעות
   00:02   15.02.04   
אל הפורום  
  7. תודה רבה על המידע של כל הדעות :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
   22:39   15.02.04   
אל הפורום  
  9. תודה רבה על המידע נעם!!!מעניין מאוד!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כמו כל האשכולות שלך


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kyle

   22:41   15.02.04   
אל הפורום  
  10. תודה רבה על ה-info!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Segalovich  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.02
34499 הודעות, 3 פידבק
   23:17   15.02.04   
אל הפורום  
  11. תודה רבה על המידע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net