יומן פעילות
לוח שנה
מבזקי חדשות
תקנון
RSS
כותרות
כותרות לפי תגובה
ניקוי קוקיז
IP
להורדת אפליקציה
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
שיווק שותפים
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
eBay
AliExpress
GearBest
Amazon
Booking
Kiwi
SkyScanner
Trip Advisor
"מי מסיים את זה - מצא את האפרוח!"
גירסת הדפסה
קבוצות דיון
פנאי ובידור
נושא #8661
מנהל
סגן המנהל
מפקח
Winner
צל"ש
מומחה
אשכול מספר 8661
Mystics
חבר מתאריך 18.3.02
45200 הודעות
,
1 פידבק
,
2 נקודות
02:41
15.02.04
מי מסיים את זה - מצא את האפרוח!
http://www.juno.dti.ne.jp/~logicp/program/8up/8up.swf
ßarak,
שתף
ציוץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האשכול
מחבר
תאריך כתיבה
מספר
תודה רבה, הצלחתי עד 5 :)
-ReDevil-
15.02.04
02:43
1
הגעתי ל7!! ה8 כבר ברח לי. אבל נחשתי נכון!!!
pif
15.02.04
02:51
2
תוצאה מושלמת - תודה
אודי-חמודי
15.02.04
03:04
3
תוצאה מושלמת פעם ראשונה תודה רבה!
DoNoK
15.02.04
04:15
4
גם אני הגעתי רק ל-5.. תודה גבר
NoX
15.02.04
04:35
5
סיימתי את כל ה8! תודה רבה
Segalovich
15.02.04
09:34
6
בקשה את כל ה-8 זה ממש לא קשה:
Born2Flame
15.02.04
12:29
7
אוף ב6 זה כבר ברח לי!
Delta 1
15.02.04
12:49
8
תודה רבה!!הייתי קצת עייף המשחק גרם לי להתעורר
bigtaz
15.02.04
12:54
9
לא מצאתי
tzviki
15.02.04
12:55
10
את כולם על הפעם הראשונה
איש-האבוקות
15.02.04
13:03
11
הגעתי ל-7
DevilBoy
15.02.04
13:27
12
חחח קל..פעם ראשונה...
Ice Man
15.02.04
13:36
13
וואיי נפסלתי ב- 7 זה טסססססס
AIMAR
15.02.04
13:48
14
מצאתי אותו 8 פעמים
קרליטו
15.02.04
13:50
15
חביב ביותר 7
gdilan
15.02.04
14:24
16
זה שיגע אותי אבל הגעתי לשמונה פעמים !! :)
wolf107
15.02.04
16:41
17
אני, ועל הפעם הראשונה :)
omrimayo
15.02.04
16:47
18
כנ''ל...
TomNet
17.02.04
11:47
22
הכל!!
bilabong
16.02.04
13:17
19
הצלחתי הכל!
sweeet
16.02.04
16:04
20
הצלחתי להגיע בשלב 7 ...
yanivhadad
17.02.04
11:20
21
עש השביעי ידעתי הכל את השמיני ניחשתי אבל נכון
tom_111
17.02.04
21:16
23
תודה רבה, הצלחתי הכל
the yak
17.02.04
21:47
24
-ReDevil-
דרג אמינות חבר זה
02:43
15.02.04
1. תודה רבה, הצלחתי עד 5 :)
בתגובה להודעה מספר 0
זה מתחיל לטוס כבר פשוט !
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pif
02:51
15.02.04
2. הגעתי ל7!! ה8 כבר ברח לי. אבל נחשתי נכון!!!
בתגובה להודעה מספר 0
:-)
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אודי-חמודי
03:04
15.02.04
3. תוצאה מושלמת - תודה
בתגובה להודעה מספר 0
על הפעם הראשונה
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DoNoK
04:15
15.02.04
4. תוצאה מושלמת פעם ראשונה תודה רבה!
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NoX
04:35
15.02.04
5. גם אני הגעתי רק ל-5.. תודה גבר
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Segalovich
חבר מתאריך 1.4.02
34499 הודעות
,
3 פידבק
09:34
15.02.04
6. סיימתי את כל ה8! תודה רבה
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Born2Flame
12:29
15.02.04
7. בקשה את כל ה-8 זה ממש לא קשה:
בתגובה להודעה מספר 0
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f49f7342c6a69.jpg
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Delta 1
12:49
15.02.04
8. אוף ב6 זה כבר ברח לי!
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 12:49 בברכה, Delta 1
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bigtaz
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
12:54
15.02.04
9. תודה רבה!!הייתי קצת עייף המשחק גרם לי להתעורר
בתגובה להודעה מספר 0
צריך להתרכז בו
סיימתי אותו כבר בפעם הראשונה
אבל אני חייב לציין שהמזל הפעם הלך איתי
ב8 כבר איבדתי תאפרוח
אבל מה לעשות המזל היה איתי, נחשתי
וצדקתי!!
Congratulation
תודה רבה מיסט!!
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tzviki
חבר מתאריך 17.3.02
61466 הודעות
,
13 פידבק
12:55
15.02.04
10. לא מצאתי
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש-האבוקות
13:03
15.02.04
11. את כולם על הפעם הראשונה
בתגובה להודעה מספר 10
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DevilBoy
חבר מתאריך 25.6.09
502 הודעות
13:27
15.02.04
12. הגעתי ל-7
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ice Man
חבר מתאריך 24.3.02
23365 הודעות
13:36
15.02.04
13. חחח קל..פעם ראשונה...
בתגובה להודעה מספר 0
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f59bc665665b8.jpg
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות
,
1 פידבק
13:48
15.02.04
14. וואיי נפסלתי ב- 7 זה טסססססס
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרליטו
13:50
15.02.04
15. מצאתי אותו 8 פעמים
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gdilan
14:24
15.02.04
16. חביב ביותר 7
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wolf107
חבר מתאריך 27.10.02
61 הודעות
16:41
15.02.04
17. זה שיגע אותי אבל הגעתי לשמונה פעמים !! :)
בתגובה להודעה מספר 0
תודה רבה
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
omrimayo
חבר מתאריך 1.7.02
58970 הודעות
,
11 פידבק
16:47
15.02.04
18. אני, ועל הפעם הראשונה :)
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TomNet
11:47
17.02.04
22. כנ''ל...
בתגובה להודעה מספר 18
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bilabong
13:17
16.02.04
19. הכל!!
בתגובה להודעה מספר 0
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sweeet
16:04
16.02.04
20. הצלחתי הכל!
בתגובה להודעה מספר 0
בלי להיפסל בכלל על הפעם הראשונה
את האחרון ניחשתי זה כבר לא היה אנושי חחח אבל בכל זאת הצלחתי
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yanivhadad
11:20
17.02.04
21. הצלחתי להגיע בשלב 7 ...
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.02.04 בשעה 11:23 בברכה, yanivhadad
שלב 8 - אי אפשר לתפוס את האפרוח . אלא צריך לנחש....
אבל משחק אחלה
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tom_111
21:16
17.02.04
23. עש השביעי ידעתי הכל את השמיני ניחשתי אבל נכון
בתגובה להודעה מספר 0
יו זה מזכיר לי פעם בכיתה ז הייתי ביפו אם ההורים שלי ויש את האלא שעושים את זה הרווחתי 20 שקללל
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the yak
21:47
17.02.04
24. תודה רבה, הצלחתי הכל
בתגובה להודעה מספר 0
בפעם ה-1 הצלחתי 7
ובפעם הזאת (2) הכל!!
http://n.rotter.net/User_files/nor/40326fc818cac7d3.jpg
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה מהירה
למכתב מספר:
0 - הכותרת
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
22
19
20
21
23
24
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
למנהלים:
נעל
|
תייק בארכיון
|
מחק
|
העבר לפורום אחר
|
מחק תגובות
|
עגן אשכול
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ
rotter.net