צולם במצלמת אלימפוס 3.2 מגה פיקסל.. איך האיכות? בבקשה תנו תגובות!! 
1.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f48722f32a7ad.jpg
2.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f48862f5cb29c.jpg
3.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f489d2fc29454.jpg
4.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f48b02ffccfb0.jpg
5.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f48d33057e932.jpg
6.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f48fd30fac1d8.jpg
7.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f491731378ac0.jpg
8.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f492e3198233a.jpg
9.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f4941320ac949.jpg
10.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f498532dfacde.jpg
11.
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f49b9333a5b19.jpg
ב-
יוחאי!! 
