ABA


"משחק חמוד"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8672 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8672
onegod

   14:31   15.02.04   
אל הפורום  
  משחק חמוד  
 
   נסו לצאת מהחדר

http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ענק!!תודה רבה (: bigtaz  15.02.04 14:36 1
  תודה רבה tzviki  15.02.04 14:39 2
  תודה רבה אבל תקוע gdilan 15.02.04 14:48 3
     גם אני ... onegod 15.02.04 14:58 4
         איפה מצאת עוד טבעת? gdilan 15.02.04 15:03 5
             תפתח ותסגור את הוילון כמה פעמים . onegod 15.02.04 15:03 6
  מה עושים אם שני הטבעות??? JuSt_CrAzY 15.02.04 15:08 7
     שים את הטבעות בחורים בקופסא האדומה. onegod 15.02.04 15:10 8
  איפה מצאת את הבטריה???...אין שם כלום!!! JuSt_CrAzY 15.02.04 15:15 9
     מתחת למיטה onegod 15.02.04 15:19 10
         מצאתי...תודה... JuSt_CrAzY 15.02.04 15:20 11
             לא !! אך מפעילים את זה ? onegod 15.02.04 15:22 12
                 אם מצאת מקל כזה לבן אז שים אותו בקופסה האדומה JuSt_CrAzY 15.02.04 15:27 13
                     יפה מאד .. ועכשיו ??? onegod 15.02.04 15:32 14
                         תפתח את הקופסה ואז תלחץ על הקסטה.. JuSt_CrAzY 15.02.04 15:34 15
                             את הסרטון כבר ראיתי .. onegod 15.02.04 15:39 17
                     ראיתי את הסרט ואני עדיין לא מצליח gdilan 15.02.04 15:39 16
                         אולי תעבוד קצת גבר ..... chaos_50  15.02.04 15:43 18
                             אחלה משחק נגמר gdilan 15.02.04 15:46 19
                                 איפה מברג? kobibz  15.02.04 15:47 20
                                 מאיפה? BoMBoM  15.02.04 15:47 21
                     שלום רב- הפתרון למשחק maty_n 17.02.04 16:05 74
  תגידו לי איך למצוא דברים! sLope 15.02.04 15:52 22
  תודה רבה :) AsMaster 15.02.04 16:01 23
  הצלחתי לצאת !!!! תודה לגדילן! תסתכלו: chaos_50  15.02.04 16:12 24
     איך פתחת את הדלת אחרי הסרט ? onegod 15.02.04 16:17 25
  תודה רבה!! אבל אני קצת תקוע... M h 15.02.04 16:35 26
  שמישו יכין הסבר רציני sLope 15.02.04 16:41 27
     איפה המברג?! shachar 15.02.04 17:15 28
         טוב מה אתה רוצה sLope 15.02.04 17:32 29
  יש לי הכל איך אני פותח תדלת! sLope 15.02.04 17:41 30
  יצאתי - אחלה משחק! Mystics  15.02.04 18:09 31
     יש לי הכל וראיתי כבר את הסרט מה אני עושה עכשי eli2006 15.02.04 18:19 33
  מה אני עושה עם הקופסא של הדיסק ועם דף אינטרנט eli2006 15.02.04 18:17 32
  מה הסיסמא של הכספת? blade 2 15.02.04 18:19 34
     איזה כספת איפה מצאת כספת ? eli2006 15.02.04 18:20 35
         אחרי שאתה רואה את הסרט blade 2 15.02.04 18:28 37
             סבבה אחי והצלחתי לפתוח את הכספת תרשום שם 1994 eli2006 15.02.04 18:31 38
             סעמקק עם הסרט הזה אני מצביע וזה לא עושה idan_sa 16.02.04 06:44 56
  מי שסיים יכול בבקשה לעזור איך לסיים את המשחק eli2006 15.02.04 18:23 36
     כנס: djgad1 15.02.04 18:36 40
         סיימתי כבר את המשחק אבל תודה בכל זאת eli2006 15.02.04 18:44 41
  סוף סוף סיימתי :)! djgad1 15.02.04 18:34 39
  משחק קשה...אבל יפה מאוד ! תודה kobi232 15.02.04 18:50 42
  איפה לוחצים כדי להגיע לבטריה Benayoun15 15.02.04 19:08 43
  איפה הקלטת? קרליטו 15.02.04 19:13 44
  איך אני מסתכל מתחת לשידה ? Mr Andersson 15.02.04 19:56 45
  איך פותחים תכספת?? the_kindom 15.02.04 20:32 46
     משחק מעולה, תודה רבה :) -ReDevil- 15.02.04 21:14 47
  איך פותחים תכספת? SilveR 15.02.04 21:53 48
  יצאתי בקלות swat-team 15.02.04 21:55 49
     איך מסתכלים בצד של המיטה איפה שהבטרייה opugach 15.02.04 21:58 50
         מסתכלים על המערכת ואז לוחצים בתחתית המסך,שמאל דקטור מוגלה 15.02.04 22:04 51
             איך מגיעים מתחת למיטה?!?!? צהוב בלב 15.02.04 22:57 52
  תודה רבה :) wolf107  15.02.04 23:52 53
     איפה הבטרייה?????? יודע הכל 16.02.04 00:32 54
         חייב עזרה עם הבטרייה יודע הכל 16.02.04 00:44 55
  יששששששש םתחתי idan_sa 16.02.04 06:48 57
     איך מגיעים למתחת למיטה?!?!? צהוב בלב 16.02.04 13:37 58
  משחק ענק... תודה רבה U F O 16.02.04 16:15 59
  איפה מוצאים את הקופסה האדומה??? yoyog 16.02.04 19:24 60
     ממשחק ענק!!! תודה yoyog 16.02.04 19:35 61
  בגלל כל התגובות פה גמרתי את המשחק Az 16.02.04 19:44 62
  תודה MoonHunter 16.02.04 20:38 63
  איפה נמצאת הקופסא האדומה ??? ziv2002 16.02.04 22:04 64
     עדיין לא מצאתי. מישו מוכן בבקשה לעזור ? ziv2002 17.02.04 13:55 68
  יש לי את הקופסא, שמתי את הטבעות.. ScreameR 16.02.04 22:29 65
  שאנ י שם 1994 לא קורה כלום מה לעושת אחר כך?!? tom_111 17.02.04 13:20 66
  הכל טוב ויפה, אבל הכספת לא נפתחת!! the yak 17.02.04 13:54 67
  איך מגיעים לבטריה?!?!? אדם הצהוב 17.02.04 14:41 69
     מישהו יכול לעזור לי איפה יש מברג? חתלתולה 17.02.04 14:54 70
     מצטרףףףףף Dudi_Tz  17.02.04 15:00 72
  יפה , יצאתי... שלאחר המשחק השתגע אותי.... yanivhadad 17.02.04 14:59 71
     למה שאני שמה את הקוד כלום לא קורה? חתלתולה 17.02.04 15:10 73
  שלום רב- הפתרון למשחק! maty_n 17.02.04 16:06 75

       
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
   14:36   15.02.04   
אל הפורום  
  1. ענק!!תודה רבה (:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tzviki  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
61466 הודעות, 13 פידבק
   14:39   15.02.04   
אל הפורום  
  2. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  




                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gdilan

   14:48   15.02.04   
אל הפורום  
  3. תודה רבה אבל תקוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יש לי שני מפתחות כבל חשמל בטריה פתק ועטיפה של דיסק


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   14:58   15.02.04   
אל הפורום  
  4. גם אני ...  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   http://n.rotter.net/User_files/nor/402f6cf44145dc40.jpg


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gdilan

   15:03   15.02.04   
אל הפורום  
  5. איפה מצאת עוד טבעת?  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   15:03   15.02.04   
אל הפורום  
  6. תפתח ותסגור את הוילון כמה פעמים .  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JuSt_CrAzY
חבר מתאריך 1.9.02
548 הודעות
   15:08   15.02.04   
אל הפורום  
  7. מה עושים אם שני הטבעות???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ואיפה מצאת את הבטריה...??..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   15:10   15.02.04   
אל הפורום  
  8. שים את הטבעות בחורים בקופסא האדומה.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   הבטריה מתחת לארונית


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JuSt_CrAzY
חבר מתאריך 1.9.02
548 הודעות
   15:15   15.02.04   
אל הפורום  
  9. איפה מצאת את הבטריה???...אין שם כלום!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מתחת לשולחן...
http://n.rotter.net/User_files/nor/402f70d053d67489.jpg


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   15:19   15.02.04   
אל הפורום  
  10. מתחת למיטה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   http://n.rotter.net/User_files/nor/402f71ef58d9b05b.jpg


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JuSt_CrAzY
חבר מתאריך 1.9.02
548 הודעות
   15:20   15.02.04   
אל הפורום  
  11. מצאתי...תודה...  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 15:21 בברכה, JuSt_CrAzY
 
ראית את הסרטון הזה שיש בתוך הקופסה האדומה???


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   15:22   15.02.04   
אל הפורום  
  12. לא !! אך מפעילים את זה ?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JuSt_CrAzY
חבר מתאריך 1.9.02
548 הודעות
   15:27   15.02.04   
אל הפורום  
  13. אם מצאת מקל כזה לבן אז שים אותו בקופסה האדומה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 15:27 בברכה, JuSt_CrAzY
 
אם לא מצאת את המקל חלך למיטה תרים את הכרית ואז תלחץ על הכרש הצהוב הזה ליד...
ואז תפתח את הקופסה ותשים את הבטריה והקסטה..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   15:32   15.02.04   
אל הפורום  
  14. יפה מאד .. ועכשיו ???  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JuSt_CrAzY
חבר מתאריך 1.9.02
548 הודעות
   15:34   15.02.04   
אל הפורום  
  15. תפתח את הקופסה ואז תלחץ על הקסטה..  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   15:39   15.02.04   
אל הפורום  
  17. את הסרטון כבר ראיתי ..  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gdilan

   15:39   15.02.04   
אל הפורום  
  16. ראיתי את הסרט ואני עדיין לא מצליח  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   לצאת מהחדר


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
chaos_50 
חבר מתאריך 11.12.02
1840 הודעות
   15:43   15.02.04   
אל הפורום  
  18. אולי תעבוד קצת גבר .....  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  

שלל כלים לייצור הכנסה באינטרנט.
כולל ליווי והדרכה אישית!
להרשמה ח י נ ם -
https://eepurl.com/qnN3H


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gdilan

   15:46   15.02.04   
אל הפורום  
  19. אחלה משחק נגמר  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 15:49 בברכה, gdilan
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kobibz  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.02
10492 הודעות, 4 פידבק
   15:47   15.02.04   
אל הפורום  
  20. איפה מברג?  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BoMBoM 
חבר מתאריך 9.5.02
21836 הודעות
   15:47   15.02.04   
אל הפורום  
  21. מאיפה?  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
maty_n

   16:05   17.02.04   
אל הפורום  
  74. שלום רב- הפתרון למשחק  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   ככה קודם כל משיגים את הטבעת הראשונה ע"י הזזת הווילון כמה פעמים
למעשה ע"י הזזת הוילון גם ניתן למצוא את אחד מהמפתחות על מפתח החלון
עכשיו על השולחן ישנה צלחת עם טבעת שנייה
פותחים את שני המגירות העליוניות ולוקחים את המסמכים
בעזרת המפתח הראשון פותחים את המגירה הימנית התחתונה ולוקחים את המכשיר
מתחת לשולחן ינה קלטת קחו אותה
ניגשים לכרית ולוקחים מתחת לה את המפתח השני ופותחים בעזרתו את המגירה השמאלית התחתונה.
לוקחים את הכבל ומשתמשים בו על המערכת- מדליקים את המערכת ולוקחים מתוך כונן הסי די את המפתח הנוסף
עכשיו חוזרים למיטה מרימים את הכרית ומצביעים על הפינה של החיבור בין המיטה למזרון (הפינה התחתונה השמאלית של המיטה) אוספים משם את המקל הלבן.
אח"כ פונים לקיר ה"ריק" ומצביעים על הקנט השמאלי התחתון (זה הפס הסגול של שרצפה שנותרה מצד שמאל ואז מגיעים למעזה לסוף המיטה ולוקחים את הבטרייה.
עכשיו לוחצים על הקופסא האדומה שקיבלתם ושמים שם את שתי הטבעות בחורים את המקל הלבן בפס שיש שם ואז פותחים את הקופסא- מכניסים לתוכה את הבטרייה והקסטה ולוחצים על הקסטה ורואים סרט.
יש איש שרוקד איזהדקב ואז הוא מצביע לעברו השמאלי ומופיע כוכב. את תלכו על הסמן של העכבר על הכוכב הנוצץ ותמתינו שיגמר הסרט (לא ללחוץ עד שהסרט לא נגמר) אחרי שהסרט נגמר אתם לוחצים על הכוכב לאט פעמיים שלוש ואז יש שם ריבוע. זה נפתח ואז יש שם כספת.
במספרים אתם שמים 1994 ומכניסים את המפתח האחרון שמצאתם בחריץ- וואלהה יש מברג
משתמשים במברג על הידית של הדלת והיא נופלת
אתם בחוץ


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sLope

   15:52   15.02.04   
אל הפורום  
  22. תגידו לי איך למצוא דברים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יש לי 2 מפתחות עטיפה כבל קופסא 2 טבעות פתק קלטת ובטריה!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AsMaster

   16:01   15.02.04   
אל הפורום  
  23. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
chaos_50 
חבר מתאריך 11.12.02
1840 הודעות
   16:12   15.02.04   
אל הפורום  
  24. הצלחתי לצאת !!!! תודה לגדילן! תסתכלו:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   http://n.rotter.net/User_files/nor/402f7e5e15e465b8.jpg


יייייייייייייייששש !

שלל כלים לייצור הכנסה באינטרנט.
כולל ליווי והדרכה אישית!
להרשמה ח י נ ם -
https://eepurl.com/qnN3H


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onegod

   16:17   15.02.04   
אל הפורום  
  25. איך פתחת את הדלת אחרי הסרט ?  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
M h

   16:35   15.02.04   
אל הפורום  
  26. תודה רבה!! אבל אני קצת תקוע...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ראיתי כבר את הסרט... ויש לי את כל האביזרים... מה הלאה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sLope

   16:41   15.02.04   
אל הפורום  
  27. שמישו יכין הסבר רציני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   על המשחק כאילו איפה יש כל דבר ומה עושים איתו
אם אני ידע איפה המברג אני יעשה את זה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shachar

   17:15   15.02.04   
אל הפורום  
  28. איפה המברג?!  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 23:03 על ידי על-ידי -ReDevil- (מפקח)
 
בתוך הכספת.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sLope

   17:32   15.02.04   
אל הפורום  
  29. טוב מה אתה רוצה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 19:45 על ידי על-ידי -ReDevil- (מפקח)
 
מה אתה רוצה מצאתי הכל לבד אבל אני לא מוצא למה מה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sLope

   17:41   15.02.04   
אל הפורום  
  30. יש לי הכל איך אני פותח תדלת!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mystics  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.02
45200 הודעות, 1 פידבק
   18:09   15.02.04   
אל הפורום  
  31. יצאתי - אחלה משחק!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ßarak,


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli2006

   18:19   15.02.04   
אל הפורום  
  33. יש לי הכל וראיתי כבר את הסרט מה אני עושה עכשי  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   ?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli2006

   18:17   15.02.04   
אל הפורום  
  32. מה אני עושה עם הקופסא של הדיסק ועם דף אינטרנט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ????


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blade 2

   18:19   15.02.04   
אל הפורום  
  34. מה הסיסמא של הכספת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli2006

   18:20   15.02.04   
אל הפורום  
  35. איזה כספת איפה מצאת כספת ?  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blade 2

   18:28   15.02.04   
אל הפורום  
  37. אחרי שאתה רואה את הסרט  
בתגובה להודעה מספר 35
 
   הילד שם מצביע על נקודה אז אתה לוחץ על הנקודה ואתה מוצא את הכספת


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli2006

   18:31   15.02.04   
אל הפורום  
  38. סבבה אחי והצלחתי לפתוח את הכספת תרשום שם 1994  
בתגובה להודעה מספר 37
 
   בכתובת יש את המספר הזה
http://www.datacraft.co.jp/takagism/rr/history.html


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
idan_sa

   06:44   16.02.04   
אל הפורום  
  56. סעמקק עם הסרט הזה אני מצביע וזה לא עושה  
בתגובה להודעה מספר 37
 
   כלוםםם!!! איך אתם מצליחים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli2006

   18:23   15.02.04   
אל הפורום  
  36. מי שסיים יכול בבקשה לעזור איך לסיים את המשחק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני הסוף ראיתי את הסרט ומצאתי אני חושב הכל אבל אחרי הסרט אני לא יודע מה לעשות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
djgad1

   18:36   15.02.04   
אל הפורום  
  40. כנס:  
בתגובה להודעה מספר 36
 
   בסוף הסרט הילד או מה שזה יצביע לך על נקודה עם ניצוצות תעמוד עליה עם הסמן ואל תלחץ עד שאתה רואה רק קיר בלי הסרט, תלחץ לאט פעם אחר פעם עד שיפתח ואתה תראה כזה ריבוע שחור,תלחץ עליו אתה תראה כספת הקוד: 1994
תקח תמברג תשבור תידית ואתה בחוץ


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli2006

   18:44   15.02.04   
אל הפורום  
  41. סיימתי כבר את המשחק אבל תודה בכל זאת  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
djgad1

   18:34   15.02.04   
אל הפורום  
  39. סוף סוף סיימתי :)!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kobi232
חבר מתאריך 25.4.02
11246 הודעות
   18:50   15.02.04   
אל הפורום  
  42. משחק קשה...אבל יפה מאוד ! תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Benayoun15
חבר מתאריך 7.6.02
1026 הודעות
   19:08   15.02.04   
אל הפורום  
  43. איפה לוחצים כדי להגיע לבטריה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרליטו

   19:13   15.02.04   
אל הפורום  
  44. איפה הקלטת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr Andersson
חבר מתאריך 19.3.02
6234 הודעות, 1 פידבק
   19:56   15.02.04   
אל הפורום  
  45. איך אני מסתכל מתחת לשידה ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

http://i60.tinypic.com/35aowg8.jpg


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_kindom

   20:32   15.02.04   
אל הפורום  
  46. איך פותחים תכספת??  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   קודם כל משחק נדיר..
דבר שני איך אני פותח תכספת? עשיתי כבר תקוד ושום דבר לא קורה... :(


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-ReDevil-

   21:14   15.02.04   
אל הפורום  
  47. משחק מעולה, תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 46
 
   עברתי כרגע דרך הדלת


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SilveR

   21:53   15.02.04   
אל הפורום  
  48. איך פותחים תכספת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   רשמתי תקוד וכלום ....


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swat-team
חבר מתאריך 24.3.02
11797 הודעות, 2 פידבק
   21:55   15.02.04   
אל הפורום  
  49. יצאתי בקלות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

עו"ד, משפט אזרחי
ומסחרי, לשון הרע, וחוזים.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
opugach

   21:58   15.02.04   
אל הפורום  
  50. איך מסתכלים בצד של המיטה איפה שהבטרייה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דקטור מוגלה

   22:04   15.02.04   
אל הפורום  
  51. מסתכלים על המערכת ואז לוחצים בתחתית המסך,שמאל  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צהוב בלב

   22:57   15.02.04   
אל הפורום  
  52. איך מגיעים מתחת למיטה?!?!?  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wolf107 
חבר מתאריך 27.10.02
61 הודעות
   23:52   15.02.04   
אל הפורום  
  53. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יודע הכל

   00:32   16.02.04   
אל הפורום  
  54. איפה הבטרייה??????  
בתגובה להודעה מספר 53
 
   אני לא מוצא


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יודע הכל

   00:44   16.02.04   
אל הפורום  
  55. חייב עזרה עם הבטרייה  
בתגובה להודעה מספר 54
 
   תסבירו בדיוק איפה ללחוץ על מנת למצוא אותה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
idan_sa

   06:48   16.02.04   
אל הפורום  
  57. יששששששש םתחתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   איזה משחק חזק!!!!!!1 אהבתי ביותר אחי משחק תותח !! צריך ללחוץ על הסימן אחרי הסרט ואז אתה פותח חזקקק אהבתי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צהוב בלב

   13:37   16.02.04   
אל הפורום  
  58. איך מגיעים למתחת למיטה?!?!?  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
U F O לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.02
3594 הודעות, 2 פידבק
   16:15   16.02.04   
אל הפורום  
  59. משחק ענק... תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yoyog

   19:24   16.02.04   
אל הפורום  
  60. איפה מוצאים את הקופסה האדומה???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yoyog

   19:35   16.02.04   
אל הפורום  
  61. ממשחק ענק!!! תודה  
בתגובה להודעה מספר 60
 
   סיימתי עכשיו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Az

   19:44   16.02.04   
אל הפורום  
  62. בגלל כל התגובות פה גמרתי את המשחק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   בחמש דקות
תודה רבה אחלה משחק


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MoonHunter
חבר מתאריך 1.8.02
680 הודעות
   20:38   16.02.04   
אל הפורום  
  63. תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ziv2002

   22:04   16.02.04   
אל הפורום  
  64. איפה נמצאת הקופסא האדומה ???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני לא מוצא......


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ziv2002

   13:55   17.02.04   
אל הפורום  
  68. עדיין לא מצאתי. מישו מוכן בבקשה לעזור ?  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ScreameR

   22:29   16.02.04   
אל הפורום  
  65. יש לי את הקופסא, שמתי את הטבעות..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   והקופסא לא נפתחת :(


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tom_111

   13:20   17.02.04   
אל הפורום  
  66. שאנ י שם 1994 לא קורה כלום מה לעושת אחר כך?!?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the yak

   13:54   17.02.04   
אל הפורום  
  67. הכל טוב ויפה, אבל הכספת לא נפתחת!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הקשתי את הקוד ושום דבר לא קורה!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדם הצהוב

   14:41   17.02.04   
אל הפורום  
  69. איך מגיעים לבטריה?!?!?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתלתולה

   14:54   17.02.04   
אל הפורום  
  70. מישהו יכול לעזור לי איפה יש מברג?  
בתגובה להודעה מספר 69
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 17.02.04 בשעה 15:02 בברכה, חתלתולה
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות
   15:00   17.02.04   
אל הפורום  
  72. מצטרףףףףף  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yanivhadad

   14:59   17.02.04   
אל הפורום  
  71. יפה , יצאתי... שלאחר המשחק השתגע אותי....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתלתולה

   15:10   17.02.04   
אל הפורום  
  73. למה שאני שמה את הקוד כלום לא קורה?  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
maty_n

   16:06   17.02.04   
אל הפורום  
  75. שלום רב- הפתרון למשחק!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ככה קודם כל משיגים את הטבעת הראשונה ע"י הזזת הווילון כמה פעמים
למעשה ע"י הזזת הוילון גם ניתן למצוא את אחד מהמפתחות על מפתח החלון
עכשיו על השולחן ישנה צלחת עם טבעת שנייה
פותחים את שני המגירות העליוניות ולוקחים את המסמכים
בעזרת המפתח הראשון פותחים את המגירה הימנית התחתונה ולוקחים את המכשיר
מתחת לשולחן ינה קלטת קחו אותה
ניגשים לכרית ולוקחים מתחת לה את המפתח השני ופותחים בעזרתו את המגירה השמאלית התחתונה.
לוקחים את הכבל ומשתמשים בו על המערכת- מדליקים את המערכת ולוקחים מתוך כונן הסי די את המפתח הנוסף
עכשיו חוזרים למיטה מרימים את הכרית ומצביעים על הפינה של החיבור בין המיטה למזרון (הפינה התחתונה השמאלית של המיטה) אוספים משם את המקל הלבן.
אח"כ פונים לקיר ה"ריק" ומצביעים על הקנט השמאלי התחתון (זה הפס הסגול של שרצפה שנותרה מצד שמאל ואז מגיעים למעזה לסוף המיטה ולוקחים את הבטרייה.
עכשיו לוחצים על הקופסא האדומה שקיבלתם ושמים שם את שתי הטבעות בחורים את המקל הלבן בפס שיש שם ואז פותחים את הקופסא- מכניסים לתוכה את הבטרייה והקסטה ולוחצים על הקסטה ורואים סרט.
יש איש שרוקד איזהדקב ואז הוא מצביע לעברו השמאלי ומופיע כוכב. את תלכו על הסמן של העכבר על הכוכב הנוצץ ותמתינו שיגמר הסרט (לא ללחוץ עד שהסרט לא נגמר) אחרי שהסרט נגמר אתם לוחצים על הכוכב לאט פעמיים שלוש ואז יש שם ריבוע. זה נפתח ואז יש שם כספת.
במספרים אתם שמים 1994 ומכניסים את המפתח האחרון שמצאתם בחריץ- וואלהה יש מברג
משתמשים במברג על הידית של הדלת והיא נופלת
אתם בחוץ


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net