תמונת מהאי:
http://n.rotter.net/User_files/nor/402fbdad4ceee3a2.jpghttp://n.rotter.net/User_files/nor/402fbdd54de2dbc3.jpg
תמונות מהשוק:
http://n.rotter.net/User_files/nor/402fadc57c49554d.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/402fade37cd26a82.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/402fae017d63d535.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/402fae2a7e34b335.jpg
כל אחד והטעם שלו יש אנשים שעדיין יותר יאהבו את התמונות של האי(בגלל הטבע מן הסתם ולא בגלל הצלם)
אבל האיכות של הצילום והברק בתמונה את זה אי אפשר לקחת מהצלם בשוק(שצילם תשוק)
אם זה לא אומנות של צלם
אז מה זה אומנות??
לא חוכמה שהטבע עושה לך את העבודה
ושמישהו יתקן אותי אם אני טועה!!