ערכתי לאחרונה בתאריך 12.07.07 בשעה 22:05 בברכה, Avi139
דבר כזה, וכמו שפיירו אמר, הגיוני מאוד שיהיה דבר כזה בתוכנות ווקטוריות!אם אתם שואלים אותי למה? כי בVECTOR זה עובד אחרת, ניתן להוריד מהאיכות
בזמן עבודה ואפילו בזמן הרצה, הכל נשאר אותו דבר רק המחשב מחשב את זה אחרת.
לגבי BITMAPS קשה לי להאמין שתוך כדי עבודה (במיוחד עם דפוס!!!)
קשה לי להאמין שהוא יכול להחליף תצוגת ביטמאפ במשהו קליל יותר, גם
אם היה סוג של אפשרות החלפה באובייקטים פחות איכותיים שמכסים את האובייקט
האמיתי בשכבת ווקטור ו"מעלימיםם" את הביטמאפ זה היה מכביד על המחשב...
כי אי אפשר "להעלים" ביטמאפ, הוא תמיד יהיה שם והמחשב יחשב אותו כרגיל.
אלא אם כן יפתחו איזה אלגוריתם שיודע לפרק אותו...
ומה שאני יכול להציע לבנתיים זה הגדלת הקובץ הזמני שPS משתמש בזמן עבודה
ושימוש בזיכרון:
תהייה גמיש, תן לו כמה שהוא רוצה..
“I love my haters, they rage and rage and all they do is spreading my word”
― J.Y