ערכתי לאחרונה בתאריך 30.11.07 בשעה 18:07 בברכה, Pyro
פתחו מסמך חדש בגודל הרצויצרו שכבה חדשה וצבעו אותה בצבע חום כלשהו בעזרת דלי המילוי
עכשיו בתפריט הכסו לfilter->noise->add noise הכניסו בערכים משהו כזה
הכנסו לfilter->pixelate->facet
התוצאה צריכה להיראות בערך ככה
נכנס שוב לfilter והפעם נבחר ב blur->motion blur עם הערכים הבאים
בשביל שנקבל גוון יותר מציאות לעץ, שכפלו את השכבה ושנו את הblend ל-screen/color dodge/linear dodge/exclusion/
נאחד את השכבות עם ctrl+e
עכשיו נשאר לנו ליצור את ה"עיניים" של העץ
נכנס לfilter->liquify- ונתפרע עם הכלים ליצירת עיוותים שונים בעץ שלנו עד לתוצאה שנראית טוב (אל תיסחפו עם העיוותים כדי שהעץ יישאר ריאליסטי)
זהו בגדול. אפשר לשפר תמיד את הגוונים ע"י משחקי blending ולהוסיף עוד לכלוך וכתמים
את הכתמים פה למשל עשיתי עם מברשת מטושטשת בשכבה חדשה במצב overlay ושימוש בכלי ה-smudge
זה הכל...תהנו ותיצרו איזה עץ שבא לכם