שאלה: הדמות כולה מורכבת מאובייקט יחיד (חוץ מהעניים כמובן), והשתמשתי בסימטריה כדי שיהיה סימטרי וגם כדי לחסוך בעבודה, אבל אחרי שהוא מוכן אני רוצה לבצע שינויים בצד אחד שלא צריכים להשתקף בצד השני (לדוגמא: להזיז את יד ימין, בלי שיד שמאל תזוז באותה צורה), איך עושים את זה?
בכל אופן, בקשר לסיבוב של יד, אני מניח שאתה מדבר על אנימציה (כי אחרת אתה יכול פשוט לבטל סימטריה, ולשנות חצי אחד...) אתה תצטרך לבנות עצמות. יש הרבה מדריכים באינטרנט בנושא. תחפש מדריכים Rigging & Setup.
אם אני מבטל את הסימטריה, אז רק צד אחד מאפשר שינוי, ומה אם אני מעוניין דווקא בצד השני? וגם כאשר אני מחזיר את הסימטריה (אני חייב , כי אחרת הוא ישאר רק עם רגל אחת ויד אחת), אז השינויים בצד אחד לא יושפעו על הצד השני? אין דרך לאחד את הכל לאובייקט שלם?