ABA


"מחפש דרך לזהות מכשיר לא ידוע ברשת האלחוטית"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון חומרה, רשתות ואבטחת מידע נושא #27080 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 27080
ZiggyMan 
חבר מתאריך 8.6.04
12984 הודעות
   20:51   24.06.26   
אל הפורום  
  מחפש דרך לזהות מכשיר לא ידוע ברשת האלחוטית  
 
  
מופיע אצלי כמחובר לרשת, יש IP, יש MAC אבל לא יודע מה המוצר, ואם הוא לגיטימי. מה עשיתי עד כה:
1. חסמתי אותו בראוטר למשך שבועות. לא ניכרה השפעה ידועה על משהו.
2. פינג אליו מגיב. (כשהוא לא חסום)
3. חיפשתי לפי מאפיינים של כתובת MAC, אין תוצאה
4. זיהיתי את כל ההתקנים האחרים ברשת אחד אחד, ולא נשאר לי משהו שיתאים אליו

מחפש דרך לזהות אותו נניח לפי עוצמת אות (אולי אגלה את המיקום שלו בבית) או כל רעיון אחר.
להחליף סיסמה זו לא אופציה כל כך, כמות התקני הIoT בבית שאצטרך להחליף להם סיסמה אחד אחד ידנית תהרוג אותי :(


-------------------------------------------

L'enfer, c'est les autres


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  יהיה מאד קשה, אבל eli-15 24.06.26 20:56 1
     אוקיי, עזרת :) ZiggyMan  24.06.26 22:41 2

       
eli-15 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.9.03
19501 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   20:56   24.06.26   
אל הפורום  
  1. יהיה מאד קשה, אבל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אתה יכול עם מדידה של dBm (למשל, 40- dBm זה אות חזק מאוד וקרוב, ו80-dBm זה אות חלש) שים לב שזה המרחק מהראוטר, לא ממך

עוד דרך יותר מקובלת, זה להאזין לו ברמת הרשת ולראות מה ואם הוא מתקשר ולאן. אולי WIRESHARK יכול לעזור (או לסרוק אותו לפורטים פתוחים ולנסות להבין מה זה לפי זה, או להתחבר לפורט וכו')


ניסית לבדוק את ה MAC (או התאמה בניתוק..) בדברים כמו שעונים חכמים, שואבים חכמים, או כל מוצר חשמלי חכם אחר שמתחבר לרשת הביתית?


ואגב, עוד דרך זה פשוט להמשיך לחסום אותו, ולשים לעצמך פתק שחסמת כדי שכשמשהו לא יעבוד, אז תדע שזה מזה. אבל אם לא הרגשת כלום, הייתי משאיר חסום.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZiggyMan 
חבר מתאריך 8.6.04
12984 הודעות
   22:41   24.06.26   
אל הפורום  
  2. אוקיי, עזרת :)  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   נכנסתי מהמחשב הפעם, כדי לראות אם הראוטר מציג לי עוצמת קליטה, ואז גיליתי שכתובת MAC שחיפשתי לא הייתה נכונה. בדקתי אותה באפליקציה בטלפון שעשה לה ישור עברית ששיבש אותה לגמרי. כשהעתקתי ישירות מממשק הראוטר, כבר קיבלתי תוצאה:
"GREE ELECTRIC APPLIANCES, INC. OF ZHUHAI" יצרן מזגנים.
הצלבתי עם כתובת MAC של המזגן (כתובת שונה וידועה, מחיבור ידוע של המזגן בכתובת IP אחרת), ובינגו, קיבלתי את אותו יצרן. (מזגן תדיראן)
כעת מה שנשאר לבדוק אם זה אותו מזגן שמתחבר פעמיים, או מזגן של שכן

-------------------------------------------

L'enfer, c'est les autres


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net