אתה יכול עם מדידה של dBm (למשל, 40- dBm זה אות חזק מאוד וקרוב, ו80-dBm זה אות חלש) שים לב שזה המרחק מהראוטר, לא ממך 
עוד דרך יותר מקובלת, זה להאזין לו ברמת הרשת ולראות מה ואם הוא מתקשר ולאן. אולי WIRESHARK יכול לעזור (או לסרוק אותו לפורטים פתוחים ולנסות להבין מה זה לפי זה, או להתחבר לפורט וכו')
ניסית לבדוק את ה MAC (או התאמה בניתוק..) בדברים כמו שעונים חכמים, שואבים חכמים, או כל מוצר חשמלי חכם אחר שמתחבר לרשת הביתית?
ואגב, עוד דרך זה פשוט להמשיך לחסום אותו, ולשים לעצמך פתק שחסמת כדי שכשמשהו לא יעבוד, אז תדע שזה מזה. אבל אם לא הרגשת כלום, הייתי משאיר חסום.