קנית 128MB, וקיבלת 128MB. אופצית ה-AGP Aperture Size, מדברת ברגע שהזכרון של כרטיס המסך "אוזל", נלקחת כמות מסויימת שמוקצת מראש בביוס מהזיכרון הראשי של המחשב, הגודל המומלץ הוא בין 64MB ל-128MB. מתחת ל-64MB, לפעמים לא מספיק במשחקים כבדים. מעל 128MB זה כבר יותר מדי, אם אינך צורך כמות זיכרון העולה על 512MB . למה? בכדאי שנצטרך שיוויון בביצועי זיכרון ה-RAM, לבין זיכרון כרטיס המסך, באותו משחק כבד, ללא תמונה רוקדת, או בעיות נשנות. לגבי השימוש בו, העדיפות ניתנת קודם כל כזכרון רגיל, ואם הוא פנוי אז המערכת משתמשת בו לכרטיס מסך, סתם כך, הזכרון לא "מוחזק" ע"י הכרטיס. וכן, זוהי האופציה שנוכחת לראות ב-Bios.
כמו שהזכרתי בעבר, עידכון ביוס בא לתקן באג ספציפי בביוס קודם, כגון אי תמיכה בכרטיס מסוים. או הוספת פונקציות לביוס החדש, כגון הרחבת המתחים ל-OC. הוספת תמיכה בתקן חומרה חדיש, שלא עבדו איתו קודם, וכו'.. לרוב עידכוני ביוס משופרים בתמיכת מעבד מהיר יותר, לעבודה עם H.D גדול יותר, ולזיכרונות יותר גדולים, אשר הביוס הישן, אינו נתמך.