ABA


"למבינים בDIRECTX"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פיתוח, תיכנות ובניית אתרים נושא #8741 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8741
AndreyT

   16:56   03.01.03   
אל הפורום  
  למבינים בDIRECTX  
 
   מישהו יודע מה המשוועה של PROJECTION MATRIX ?


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כמה חידודים: Dudenland 03.01.03 23:00 1
     כן , אני מבין AndreyT 05.01.03 14:40 2
         מסתומרת איפה הוא נמצא ?!?!?! Dudenland 05.01.03 20:40 3
             הינה : AndreyT 06.01.03 00:04 4
                 לא הבנתי כל כך: Dudenland 06.01.03 15:40 5
                     כן AndreyT 06.01.03 17:29 6
                         זה טריוויאלי : no1 06.01.03 17:51 7
                             תודה רבה. AndreyT 06.01.03 17:57 8

       
Dudenland

   23:00   03.01.03   
אל הפורום  
  1. כמה חידודים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   דבר ראשון, כותבים משוואה ולא משוועה !!!

דבר שני, ה-DirectX, הוא מנוע גרפי שמקשר אותך, המתכנת, עם החומרה, ומספק לך גם את הפונקציות ו/או המטריצות והחישובים האחרים כדי ליצור סצנות, תלת-מימדיות, או דו-מימדיות...כלומר, הוא כולל בתוכו כבר את ה Projectio Matrix...ואתה לא צריך בכלל לדעת את המשוואות של זה...

אם היית בונה מנוע גרפי עצמאי, בעצמך, מה שבכלל לא נהוג היום לעשות, היית צריך לדאוג לזה, אבל מכיוון שאתה מדבר על DirectX, זה כבר בא עם החבילה...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AndreyT

   14:40   05.01.03   
אל הפורום  
  2. כן , אני מבין  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   אבל אני פשות רוצה לדעת היכן נמצה על המסך
האוביקט שביקשתי מהמנוע הגרפי להדפיס.

דבר שני ,אני כן בניתי מנוע גרפי עצמאי,רק שהוא לא
מבוסס על Projection MAtrix לכן הוא לא ממש עוזר לי.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudenland

   20:40   05.01.03   
אל הפורום  
  3. מסתומרת איפה הוא נמצא ?!?!?!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   דבר ראשון, אתה יכול לקבוע זאת ע"י המיקום שהגדרת לו בקביעת הנקודות שלו (המשולשים)...

דבר שני, אתה יכול "להזיז" אותו למיקום מסויים ע"י Transformation Matrix...

לא ברור לי מה אתה שואל...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AndreyT

   00:04   06.01.03   
אל הפורום  
  4. הינה :  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   http://rotter.net/User_files/nor/3e18aae90d0a2864.jpg
הנקודה האדומה היא מרקז המטוס,המטוס טס כל הזמן,ומשנה את מיקומו
על המסך.
אני רוצה שבמקום שבו יש את הנקודה האדומה יופיע
חיים/נטונים של המטוס,איך אני יודע את המיקום של הנקודה על המסך ?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudenland

   15:40   06.01.03   
אל הפורום  
  5. לא הבנתי כל כך:  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   אתה מתכוון שאתה צריך את ה-Projectoin Matrix כדי לדעת איפה נמצאת נקודה תלת-מימדית ב"חלל" על הנקודה הדו-מימדית במסך ???


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AndreyT

   17:29   06.01.03   
אל הפורום  
  6. כן  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
no1

   17:51   06.01.03   
אל הפורום  
  7. זה טריוויאלי :  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   הנה מסמך בעברית
http://www.math.tau.ac.il/~dcor/Graphics/proje.doc


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AndreyT

   17:57   06.01.03   
אל הפורום  
  8. תודה רבה.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net