ABA


"תשלום מעמ חזר להיות מ75 דולר במקום 130! מישהו יכול להסביר את התופעה?"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון צרכנות נושא #45474 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 45474
fifa12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.11.11
2070 הודעות, 2 פידבק, 2 נקודות
   14:11   02.06.26   
אל הפורום  
  תשלום מעמ חזר להיות מ75 דולר במקום 130! מישהו יכול להסביר את התופעה?  
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 02.06.26 בשעה 15:18 על-ידי maccabi34 (מפקח)
 
קודם כל שימו לב מעכשיו חבילות יחיובו מ75 דולר מעמ כמו בהתחלה איזה באסה!!


עכשיו יש לי שאלה..

למה כל חבילה שמגיעה בדואר ישראל חצי דולר מעל הסכום, 100 אחוז שהיא מגיעה למכס ונדרשים תשלום וחארטות


וחבילות יקרות יחסית דרך ציטה או בר שליחויות עוברות הרבה פעמים חלק אלא אם יש משהו מוגזם וכמיות ביחד

עברו לי חבילות של מעלה 170 -200 דולר בלי יותר מדי סיבוכים...


דואר ישראל ממש נהיה שחיטה...עם תוספות של שקר כולשהו כל פעם מחדש


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  דואר ישראל זה היום חברה פרטית לכל דבר חוצה גם באדום 02.06.26 15:22 1
  צריך מזל עם החבילות מעל הסף. ולזכור מי התנגד לסף של 130$ בן_זומא 05.06.26 16:46 2
  מייל מ-IHERB שקיבלתי בנוגע להזמנה eran 09.06.26 23:52 3

       
חוצה גם באדום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.15
3328 הודעות, 12 פידבק, 10 נקודות
   15:22   02.06.26   
אל הפורום  
  1. דואר ישראל זה היום חברה פרטית לכל דבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן_זומא
חבר מתאריך 25.10.20
889 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   16:46   05.06.26   
אל הפורום  
  2. צריך מזל עם החבילות מעל הסף. ולזכור מי התנגד לסף של 130$  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   גם נושא כזה, תקרת פטור ממס לחבילות נהיה עניין שמצביעים עליו לפי שיוך מפלגתי.
לעשות משהו בשביל אזרחי המדינה? מה פתאם! (אפילו לא צריך להרים יד, רק ללחוץ כפתור)
קודם המפלגה וטובת ההנאה שלי ושל המקורבים.
הבוחרים? למי איכפת. ממילא הם ישכחו עד הבחירות, ורוב הישראלים צרכנים גרועים שישלמו כל מחיר, גם את המחיר הגבוה/מופרז בישראל.

ראה ברוטר רשימת מצביעים נגד פטור 130$
https://rotter.net/forum/scoops1/951574.shtml

לנקודה הספציפית: אין מה לעשות. אם עברת בחצי דולר - תתשלם. צריך להיות קו גבול.
במציאות: צריך מזל, אם אפשר צריך לבחור את שיטת השילוח לפי השינוע בישראל, ולא תמיד את הכי בזול. אם אפשר לפצל לכמה משלוחים מחחת הרף, ולחכות לפחות 3 ימים ביניהם - מה טוב!

היו לי הרבה פריטים מעל הסף, גם טלפונים (ולא זולים) וטפו-טפו-טפו אף פעם לא נדרש מס ולא עמלות שקר.
אגב דואר ישראל: סדר לעצמך פעם ביקור במרכז המיון. כאורח של עובד/ת ולא סיור הדגמה מלוקק. תחטף שוק (ניקוד בחולם) ותבין את חשיבות המזל בחיינו.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eran לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.12.14
571 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:52   09.06.26   
אל הפורום  
  3. מייל מ-IHERB שקיבלתי בנוגע להזמנה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
Dear Valued Customer,

On June 1st, the Israeli import regulations changed, reducing the customs duty-free threshold for personal imports from $130 to $75. Because your order was already in transit when this change took effect, it became subject to additional VAT and customs charges.

We know surprises like this can be frustrating. That is why iHerb will be automatically covering any VAT and customs fees for this order as a one time courtesy. Your order will be delivered as scheduled, at no additional cost to you.

Please note that future orders placed on iHerb will reflect the new $75 customs threshold. To keep things simple and transparent, any required fees will be clearly calculated and collected at checkout so your future deliveries remain hassle-free.

Thank you for being a valued part of the iHerb community!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net