ABA


"Ksp: האם ניתן להזמין מוצר באילת למי שאינו תושב אילת"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון צרכנות נושא #45476 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 45476
אשד
חבר מתאריך 28.5.02
4912 הודעות
   05:30   23.06.26   
אל הפורום  
  Ksp: האם ניתן להזמין מוצר באילת למי שאינו תושב אילת  
 
   אני מעוניין במחשב aio מksp אילת האם ניתן להזמין ולשלם ומישהו שמתארח באילת יקח עבורי לאזור המרכז את המוצר, גם אם איני תושב העיר ?
תודה




                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  לא אפשרי.רק אתה בלבד עם ת.ז שלך.ניתן לשרייו מועד לאיסוף אבל לגבי התשלום zohar  23.06.26 06:57 1
     ואם עשיתי את התשלום בבת אחת ורק לאסוף, אני פיזית חייב להיות במקום ? אשד 23.06.26 08:34 2
         בהזמנה באילת אתה לא משלם באתר boni777 23.06.26 09:14 4
  אתה יכול להזמין בחשבון שלך ב ksp boni777 23.06.26 09:13 3

       
zohar  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.09
9077 הודעות, 18 פידבק, 20 נקודות
   06:57   23.06.26   
אל הפורום  
  1. לא אפשרי.רק אתה בלבד עם ת.ז שלך.ניתן לשרייו מועד לאיסוף אבל לגבי התשלום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   חייב להיות משולם עם הכרטיס אשראי שאיתו בוצעה ההזמנה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשד
חבר מתאריך 28.5.02
4912 הודעות
   08:34   23.06.26   
אל הפורום  
  2. ואם עשיתי את התשלום בבת אחת ורק לאסוף, אני פיזית חייב להיות במקום ?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   תודה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
boni777
חבר מתאריך 4.11.16
149 הודעות
   09:14   23.06.26   
אל הפורום  
  4. בהזמנה באילת אתה לא משלם באתר  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   משלמים רק במקום כשלוקחים את הסחורה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
boni777
חבר מתאריך 4.11.16
149 הודעות
   09:13   23.06.26   
אל הפורום  
  3. אתה יכול להזמין בחשבון שלך ב ksp  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל בקופה תרשום שהחשבונית תצא על השם שלו
והוא משלם ולוקח את זה באילת

או שגם החשבון שלו יהיה ב ksp


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net