ABA


"תחרות חדשה... Match . (הרשמה)"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7001 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7001
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   14:20   25.02.04   
אל הפורום  
  תחרות חדשה... Match . (הרשמה)  
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 18:46 על ידי על-ידי הכחול הגדול (מפקח)
 
הסבר
Match... מכירים את זה בווינר?
יפה... כל יומיים-שלוש אני יביא לכם את התוכנייה...: (עוד מעט הסבר)
http://n.rotter.net/User_files/nor/403c8fad61a53937.jpg
לכל אחד יש 50₪... בכל מחזור הוא צריך להשים לפחות 10₪ שקל... ובכל מחזור הוא צריך להמר על כל אחד מההימור הנ"ל (תוצאה מדוייקת / מבקיע ראשון / תוצאת מחצית וסוף)
אם הוא זוכה בהימור 1 הכסף מוכפל בסכום היחס של הניחוש. אם הוא תפס 2 אז מכפילים את 2 היחסים ואז מכפילים הסכום הכסף שהימר. אם הוא תפס את הכל, את שלושתם, אז מכפילים את 3 היחסים וגם בסכום ההימור.
כל מחזור חייבים להמר כל מי שלא יהמר יירד לו 50% מהסכום שיש לו.

דוגמא להימור
תוצאה מדויקת: 3-2 לבני יהודה
מבקיע ראשון: משה גלאם (כן בטח )
מחצית / סיום: מחצית- X סיום -2

המבנה
אין בתים ואין כלום. ליגה אחת בת 12 שחקנים.
אבל לא כל אחד יכול להשתתף.
רק אם אתה חושב שאתה פעיל פה בקיטע או שאתה ברשימה הזאת:
http://planet.nana.co.il/rgalili/x.gif
אתה יכול להגיש בקשה...
אז ה11 הראשונים (לא 12, כי אני משתתף) שהם פעילים פה... תכתבו פה תגובה שאתם רוצים להשתתף.
תבלו...

המחזור הראשון יתחיל ביום חמישי אני ייתן את התוכנייה ביום שישי
וביום שישי אני ייתן את של יום שבת.
בסך הכל יש 6 מחזורים.
אפשר לשאול שאלות.

הפרס
--------------------


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אני.. WarezKingdom 25.02.04 14:32 1
     אני ...באנקר! doronr 25.02.04 14:33 2
  אני :| Warez Boy 25.02.04 14:35 3
  אני בפנים הכחול הגדול  25.02.04 14:37 4
  אני gali 25.02.04 14:41 5
  אניייי itaydile3 25.02.04 14:43 6
  אני .. יעקב שחרא 25.02.04 14:45 7
  אני.. CreeD 25.02.04 15:14 8
     אז אני יכול להשתתף? CreeD 25.02.04 15:23 17
  אני טוטי 25.02.04 15:15 9
  חחח תן לי להבין...בגלל שאני לא בחתימה אם היית Stone_Cold 25.02.04 15:16 10
     אתה כן. yatspan 25.02.04 15:17 11
         חחח :) אבל בכל מקרה תודה על התחרות אבל Stone_Cold 25.02.04 15:18 12
             סבבה... אנשים נשאר עוד 2 מקומות פנויים... yatspan 25.02.04 15:20 14
  עוד הסבר קטן -------------------------------- yatspan 25.02.04 15:20 13
  גלילי אחי אני רוצה Fighter 25.02.04 15:23 15
  אני אשמח להשתתף zeevlevi 25.02.04 15:23 16
  אני אם עדיין יש מקום taliban 25.02.04 15:24 18
  טוב ההרשמה נסגרה :) yatspan 25.02.04 15:29 19
     אחי תרשום אותי כמחליף למי שלא יהיה רציני taliban 25.02.04 15:33 20
     סתם לידע כללי taydile3 creed fighter gali נימני המלך 25.02.04 17:56 28
         לא קשור אמרתי יעני רק אלה שנכנסים לפה yatspan 25.02.04 17:59 30
  אני doodles_4 25.02.04 15:38 21
     :\ yatspan 25.02.04 15:40 22
         גלילי יא מפקיר doronr 25.02.04 15:55 23
  אניייייי נימני המלך 25.02.04 16:19 24
  תכניס אותי אם אפשר =\ vamos haifa 25.02.04 16:32 25
  ---אם יהיה ביקוש אני מוכן לעשות ליגה שנייה--- yatspan 25.02.04 17:38 26
  מה הקטע של עם אתה מופיע פה ואז יש תחתימה הזו? AIMAR 25.02.04 17:50 27
     לא בגלל שיש לי משהו נגד אנשים מבחוץ! yatspan 25.02.04 17:57 29
  בע ... רציתי להצטרף :\ BamBa 25.02.04 18:04 31
     צודק מכביסט yatspan 25.02.04 18:25 32
         אין......עזוב על תיפתח עוד ליגה זה מתכון בטוח נימני המלך 25.02.04 18:35 33
  תכניס אותי גם אם אתה יכול... אני מופיע בחתימה Big Dog 25.02.04 20:30 34

       
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   14:32   25.02.04   
אל הפורום  
  1. אני..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doronr

דרג אמינות חבר זה
   14:33   25.02.04   
אל הפורום  
  2. אני ...באנקר!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   14:35   25.02.04   
אל הפורום  
  3. אני :|  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכחול הגדול  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.02
28919 הודעות, 5 פידבק, 9 נקודות
   14:37   25.02.04   
אל הפורום  
  4. אני בפנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   14:41   25.02.04   
אל הפורום  
  5. אני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itaydile3

דרג אמינות חבר זה
   14:43   25.02.04   
אל הפורום  
  6. אניייי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כמובן בפנים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

דרג אמינות חבר זה
   14:45   25.02.04   
אל הפורום  
  7. אני ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

דרג אמינות חבר זה
   15:14   25.02.04   
אל הפורום  
  8. אני..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   דיי פעיל לא?
למרות שאנלא ברשימה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

דרג אמינות חבר זה
   15:23   25.02.04   
אל הפורום  
  17. אז אני יכול להשתתף?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוטי

דרג אמינות חבר זה
   15:15   25.02.04   
אל הפורום  
  9. אני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Stone_Cold

דרג אמינות חבר זה
   15:16   25.02.04   
אל הפורום  
  10. חחח תן לי להבין...בגלל שאני לא בחתימה אם היית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   י רוצה להשתתף לא הייתי יכול גלילי?!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   15:17   25.02.04   
אל הפורום  
  11. אתה כן.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Stone_Cold

דרג אמינות חבר זה
   15:18   25.02.04   
אל הפורום  
  12. חחח :) אבל בכל מקרה תודה על התחרות אבל  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   אני לא יזכור שיש...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   15:20   25.02.04   
אל הפורום  
  14. סבבה... אנשים נשאר עוד 2 מקומות פנויים...  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 15:21 בברכה, yatspan
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   15:20   25.02.04   
אל הפורום  
  13. עוד הסבר קטן --------------------------------  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אחרי 6 מחזורים יש עוד עונה...
6 האחרונים "יורדים ליגה" או יותר נכון עפים... ובמקומם באים 6 אחרים.
וה6 הראשונים נשארים כרגיל לעונה הבאה אלא אם כן מישהו רוצה לפרוש.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   15:23   25.02.04   
אל הפורום  
  15. גלילי אחי אני רוצה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   תודה נשמה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
zeevlevi

דרג אמינות חבר זה
   15:23   25.02.04   
אל הפורום  
  16. אני אשמח להשתתף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

דרג אמינות חבר זה
   15:24   25.02.04   
אל הפורום  
  18. אני אם עדיין יש מקום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   15:29   25.02.04   
אל הפורום  
  19. טוב ההרשמה נסגרה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 15:34 בברכה, yatspan
 
הנה הליגה


1. גלילי 50₪
-----------------------------
2. WK 50₪
3. פואד 50₪
4. גיורא 50₪
5. הכחול הגדול 50₪
6. gali 50₪
-----------------------------
7. itaydile3 50₪
8. אחיאב 50₪
9. CreeD 50₪
10. טוטי 50₪
11. Fighter 50₪
12. zeevlevi 50₪

אדום: האלוף
כחול: היורדים ליגה (אם יהיו רציניים עונה הבאה נעשה 2 ליגות)

** המחזור הראשון - מחר
*** המחזור השני - מחרתיים בעזרת השם.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

דרג אמינות חבר זה
   15:33   25.02.04   
אל הפורום  
  20. אחי תרשום אותי כמחליף למי שלא יהיה רציני  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   אוקיי?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   17:56   25.02.04   
אל הפורום  
  28. סתם לידע כללי taydile3 creed fighter gali  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 17:57 בברכה, נימני המלך
 
כל אלה אולי אולי חצי שנה פה וזה גם הגזמה
יש אותי ועוד כמה שמעל שנתיים פה (אני מעל 3 שנים) ולא ניכנסו...
אבללא איכפת לי איך שתרצה.....
זה לא ממש מעניין אותי
עריכה:
אהה גם גיורא זאבלוי לא יותר מחצי שנה פה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   17:59   25.02.04   
אל הפורום  
  30. לא קשור אמרתי יעני רק אלה שנכנסים לפה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   כל הזמן...
שלא יבואו לי איזה טרמפיסטים מפורום סלולרי...
אני רוצה אנשים מפה רק כדי שיהיה רציניות...
ואני יודע מי רציני ומי לא...
חפיף... תארגן עוד אנשים נעשה ליגה שנייה...
אבל מצד שני נמני לא יכול להיות בליגה שנייה אז.......


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doodles_4

דרג אמינות חבר זה
   15:38   25.02.04   
אל הפורום  
  21. אני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   15:40   25.02.04   
אל הפורום  
  22. :\  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doronr

דרג אמינות חבר זה
   15:55   25.02.04   
אל הפורום  
  23. גלילי יא מפקיר  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   תשנה את זה מפואד
:(
אוהד!!!
ח
אמממ בכל מקרה
תעשה כל יום מחזור אבל יום לפני תן כבר תהימור כדי שמי שלא יכול להיכנס למחשב באותו יום יגיד יום לפני


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   16:19   25.02.04   
אל הפורום  
  24. אניייייי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vamos haifa לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
16777 הודעות, 20 פידבק, 35 נקודות
   16:32   25.02.04   
אל הפורום  
  25. תכניס אותי אם אפשר =\  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   במקום איזה מישהו לא פעיל .. =\


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   17:38   25.02.04   
אל הפורום  
  26. ---אם יהיה ביקוש אני מוכן לעשות ליגה שנייה---  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אם לא...
אז מקסימום עונה הבאה בטוח יהיה ליגה שנייה...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   17:50   25.02.04   
אל הפורום  
  27. מה הקטע של עם אתה מופיע פה ואז יש תחתימה הזו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מזה הדבר הזה או שאתה עושה לכולם או כלום
מה חלק כן חלק לא..
"אתה יכול להגיש בקשה" מי יקבע מזה משתתף ?
עך סמך מה יש משתתף יותר ויש פחות?

נו באמת ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   17:57   25.02.04   
אל הפורום  
  29. לא בגלל שיש לי משהו נגד אנשים מבחוץ!  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   פשוט 1 ל100 מהאנשים שבאים לטורנירים כאלה מבחוץ... הם רציניים...
ואני אומר לך מניסיון...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BamBa

דרג אמינות חבר זה
   18:04   25.02.04   
אל הפורום  
  31. בע ... רציתי להצטרף :\  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

דרג אמינות חבר זה
   18:25   25.02.04   
אל הפורום  
  32. צודק מכביסט  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 18:37 בברכה, yatspan
 
-בוטל-
יאללה עפתי לשחק סנוקר אצל חבר...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   18:35   25.02.04   
אל הפורום  
  33. אין......עזוב על תיפתח עוד ליגה זה מתכון בטוח  
בתגובה להודעה מספר 32
 
   לסגירת הליגה אחרי 2 מחזורים!
תשאיר ליגה אחת היא במילא לא תחזיק מעמד הרבה זמן....מילה שלי אתה תיצטרך "לרדוף" אחרי 2,3 אנשים לפחות !


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Dog

דרג אמינות חבר זה
   20:30   25.02.04   
אל הפורום  
  34. תכניס אותי גם אם אתה יכול... אני מופיע בחתימה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net