דור אני יודע שזה לא באשכול כי בדרך כלל מי שלא ממליץ לא נכנס
בכל מקרה קחו המלצה...
מיניסוטה-ניו ג'רזי+4....
ג'רזי בתקופה הכי טובה שלה העונה ברצף של 14 ניצחונות ברציפות....מגיעה למשחק מהמקום הראשון בבית האטלנטי כאשר מולה תשחק בבית מיניסוטה שגם היא בתקופה מצוינת כאשר היא באה מהמקום הראשון בבית המערב-תיכון....ורצף הניצחונות שלה אומנם לא גדול אך היא קבוצה ביתית מהמשובחות ביותר.....
בדרך כלל משחקים בין 2 קבוצות טובות באן בי איי מסתיימים בתוצאה גבוה מאוד אבל משחק צמוד אם הפרש נמוך....
המשחק ייגמר פה לדעתי לטובתה של מיניסוטה ותקטע את רצף הניצחונות של הנטס אבל ההפרש פה לטובתה של ג'רזי......עדיף לא להמר על המשחק אבל אם כן אז המלצה:
2
דנבר+3-לייקרס
דנבר...בעונה לא כל כך טובה ממקומת מקום לפני האחרון בבית המערב-תיכון....עם 32 ניצחונות ו26 הפסדים
דנבר השנה יודעת להביא תצוגות כדורסל טובות במיוחד נגד הגדולות אך לא פעם היא קיבלה תבוסות.....גם מהקטנות!
הלייקרס לעומתם שפתחו פשוט גרוע תעונה והמשיכו אותה גם גרוע הצליחו להתייצב עם חזרתו של שאקיל להרכב וסיום העימות שלו עם בראיינט......הלייקרס ממוקמים במקום השני לאחר סקרמנטו בבית הפאסיבי עם 35 ניצחונות ו19 הפסדים....אם הלייקרס היו משחקים נגד קבוצה גדולה הייתי אומר לכם באנקר 1 אבל בגלל שזה "רק" דנבר אני מהמר שהלייקרס ינצחו....הפלוס נמוך.....כי המשחק יהיה צמוד לדעתי יהיה פה אפשרות של X!!!אבל בכל זאת המלצה:
2
פיניקס-ניו יורק(+1)
2 קבוצות מהגרועות בליגה משחקות הלילה בבמגרשה של פיניקס כאשר הפלוס דווקא לניו יורקניו עם מאזן של 26 ניצחונות ו32 הפסדים תלויה מאוד ביום שהיא תופסת.....היא יכולה לתפוס יום ולהביס את סקרמנטוו ולתפוס יום ולהיות מובסת בפיניקס....שלעומת ניו יורק עם מאזן של 18 ניצחונות ו40 הפסדים...שממוקמת 3 לפני הסוף בכלל הליגה של האן בי איי.......לדעתי המשחק פה יגיע להכרעה לטובתה של הניו יורק ולכן ההמלצה:
2