אנשי היחידה לספורט הישגי שבדקו את כושרם הגופני של שחקני הנבחרת: הם רחוקים מהסטנדרט האירופאי ומרוב הנבחרות בעולם.
http://images.one.co.il/images/d/gg33807.jpgד"ר מולי אפשטיין ודני אורן מהיחידה לספורט הישגי בווינגיט, שבדקו בשבועות האחרונים את כושרם הגופני של שחקני הנבחרת, הגיעו הערב (רביעי) לאצטדיון ר"ג בכדי לקיים מסיבת עיתונאים שכותרתה: לרוב שחקני נבחרת ישראל אין יכולות להתמודד מול השחקנים האירופאים.
בשבועות האחרונים הגיעו שחקני הנבחרת למכון ווינגייט ועברו בדיקות במאמץ. כל שחקן עבר סדרה של בדיקות שלפיהן הורכב הפרופיל הכושר הגופני שלו.
http://www.one.co.il/next.asp?id=46767&Bz=7
נו באמת.. בשביל זה צריך דוקטורים ושטויות כאלה?
מספיק להזכר בתיקו מול אוסטריה שהם השוו דקה 90
ומספיק להזכר בכך שבליגה שלנו משחקים פי 10 יותר איטי באירופה, ובסוף המשחק השחקנים נראים כאילו הם כרגע סיימו מרתון.