ABA


"כמה שתפסתם מזה שיש 4 ספרדיות בשמינית - אחרי"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7025 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7025
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   22:36   25.02.04   
אל הפורום  
  כמה שתפסתם מזה שיש 4 ספרדיות בשמינית - אחרי  
 
   המחזור הזה של ליגת האלופות תישארו במקרה הטוב עם שתיים.
בהנחה שריאל מדריד תעלה ובהנחה שלה קורוניה או סוסידאד תעלנה...
סלטה כנראה כבר לא תעלה וקשה לי להאמין שגם לה קורוניה וגם סוסידאד יעלו. אחת מהם זה סביר. אבל אסור לשכוח שיכול להיות גם שרק ריאל תישאר.

בכל מקרה כמה שתפסתם מזה שיש 4 ספרדיות, כנראה שזה היה זמני בלבד, כל החוכמה היא להגיע גם לשלבים המכריעים עם מספר קבוצות מאותה הליגה.


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  עזובתך מהויכוחים האלה יאלה כבר בורקס 25.02.04 22:43 1
  ע''ע שנה שעברה-3 איטלקיות בחצי גמר... TheDrago 25.02.04 22:44 2
  לדפור יש סיכוי לא רע Hibory 25.02.04 22:47 3
     יובה יעלו , david777 26.02.04 00:58 7
  אתה מדבר כאילו יש 4 איטלקיות WarezKingdom 25.02.04 22:52 4
     אף אחד לא אמר שיש 4 איטקיות. The Dome 25.02.04 23:54 5
         תפסיק לחשוב שמילאן טובה ! יעקב שחרא 25.02.04 23:59 6
             למה שיפסיק לחשוב שמילאן טובה AC 26.02.04 07:39 10
             מתי בשנה האחרונה שיחקנו בונקר ימסכן ? The Dome 26.02.04 15:47 12
         קיבלתם מלאציו רביעייה.. shearer 26.02.04 01:06 8
             בגביע AC 26.02.04 07:38 9
             כשכל ההרכב היה הרכב שני. The Dome 26.02.04 15:47 11

       
בורקס

דרג אמינות חבר זה
   22:43   25.02.04   
אל הפורום  
  1. עזובתך מהויכוחים האלה יאלה כבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זה לא משנה עם יש 3 איטלקיות בחצי גמר או 4 בשמינית גמר יאלה מה שמשנה זה ה-2 שמגיעות לגמר ומי שלוקחת את הגביע


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheDrago

דרג אמינות חבר זה
   22:44   25.02.04   
אל הפורום  
  2. ע''ע שנה שעברה-3 איטלקיות בחצי גמר...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   http://n.rotter.net/User_files/nor/signatures/ed39a.gif


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

דרג אמינות חבר זה
   22:47   25.02.04   
אל הפורום  
  3. לדפור יש סיכוי לא רע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הם משחקים טוב מאוד מול יובנטוס החלשה.. ולא הייתי פוסל את סוסיאדד. הם לדעתי עוברים את ליון.

וכמו שזה נראה בינתיים, דווקא לאנגליה תהיה את הנציגות הכי גבוהה ברבע.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
david777

דרג אמינות חבר זה
   00:58   26.02.04   
אל הפורום  
  7. יובה יעלו ,  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
יובה לא יאכזבו מול הקהל הביתי
למרות היכולת הגרועה אפשר לומר שלהם העונה
הם בבית וזה רק 1-0 קטן אין סיבה שיובה לא תנצח בהפרש מתאים ותעלה ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   22:52   25.02.04   
אל הפורום  
  4. אתה מדבר כאילו יש 4 איטלקיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יש כולה עכשיו 2, ואני בספק עם יובה יעברו את דפורטיבו..
ומילאן על הנייר זה נראה ברור שהם עוברים אבל ספרטה לא פראיירים ולהזכיר לך הם עשו בית ספר ללאציו..אז לא הייתי מדבר


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:54   25.02.04   
אל הפורום  
  5. אף אחד לא אמר שיש 4 איטקיות.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   ומילאן תעבור את ספרטה בלי בעיה מיוחדת. לאציו זה לא אנחנו.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

דרג אמינות חבר זה
   23:59   25.02.04   
אל הפורום  
  6. תפסיק לחשוב שמילאן טובה !  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   יווווווו אמן ספרטה תפרק אותכם יא בונקריסטים מסריחים !


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AC

דרג אמינות חבר זה
   07:39   26.02.04   
אל הפורום  
  10. למה שיפסיק לחשוב שמילאן טובה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   אם היא אלופת אירופה???
זה שהיא אלופת אירופה, זה לא מספיק הוכחה טובה בשבילך שהיא טובה?!?
לא.. בטח יובה
תזכיר לי באיזה מקום אתם בליגה האיטלקית? 3!
ואיפה מילאן?!
אז חלאס עם השטויות!!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   15:47   26.02.04   
אל הפורום  
  12. מתי בשנה האחרונה שיחקנו בונקר ימסכן ?  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shearer

דרג אמינות חבר זה
   01:06   26.02.04   
אל הפורום  
  8. קיבלתם מלאציו רביעייה..  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AC

דרג אמינות חבר זה
   07:38   26.02.04   
אל הפורום  
  9. בגביע  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   15:47   26.02.04   
אל הפורום  
  11. כשכל ההרכב היה הרכב שני.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net