המחזור הזה של ליגת האלופות תישארו במקרה הטוב עם שתיים.
בהנחה שריאל מדריד תעלה ובהנחה שלה קורוניה או סוסידאד תעלנה...
סלטה כנראה כבר לא תעלה וקשה לי להאמין שגם לה קורוניה וגם סוסידאד יעלו. אחת מהם זה סביר. אבל אסור לשכוח שיכול להיות גם שרק ריאל תישאר.בכל מקרה כמה שתפסתם מזה שיש 4 ספרדיות, כנראה שזה היה זמני בלבד, כל החוכמה היא להגיע גם לשלבים המכריעים עם מספר קבוצות מאותה הליגה.
