ABA


"אשכול עידכונים גביע אופא"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7052 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7052
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   19:52   26.02.04   
אל הפורום  
  אשכול עידכונים גביע אופא  
 
   ממה שכבר התחיל אז

ספרטק מוסקבה - מיורקה 3-0 נגמר
ולגרנסה - ניוקאסל 1-1 נגמר
גזיאנטספור - רומא 0-1 עכשיו מחצית
גרוצלין גרודז'יק - בורדו 0-0 מחצית לבורדו הורחק שחקן


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  התחיל עכשיו מארסיי gali 26.02.04 20:03 1
  רומא הפסידה :) !! AIMAR 26.02.04 20:50 2
     ח כאילו א נעבור אותם היית רואה תמשחק טוטי 26.02.04 20:58 3
         הלוואי שיחזור חלוץ ענק .. (ל''ת) AIMAR 26.02.04 20:59 4
  עוד עידכונים gali 26.02.04 21:08 5
  1-0 מארסיי gali 26.02.04 21:13 6
  פיייי איזה הפתעות מזל שלא שמתי לרומא Fighter 26.02.04 22:11 7
  1-0 לאינטר על סושו בחוץ מוש 26.02.04 22:12 8
  אש אש בשיקטאשש Casco 26.02.04 22:47 9
  1-0 ברצלונה שער מדהים WarezKingdom 26.02.04 22:49 10
  1-0 בשיקטאשששששש Casco 26.02.04 22:54 11
     1-1 :0 AIMAR 26.02.04 22:58 12
         אם אתם לא שמים 3 לפחות אתם עפים 100% WarezKingdom 26.02.04 22:59 13
             מה איכפת לי שיעופו מצידי .. AIMAR 26.02.04 23:00 15
         מה אתה שמח? זה במאסטייה Casco 26.02.04 23:00 14
             מי אמר אני שמח? AIMAR 26.02.04 23:01 16
                 לפי ה'':O'' Casco 26.02.04 23:03 17
                     אהה אז לא היתכוונתי לא פיענחתה נכון .. AIMAR 26.02.04 23:04 18
                         גגגגגגגגגגווווווווווווללל 2-1 בשיקטאש נימני המלך 26.02.04 23:08 19
                             תמיד אמרתי שאופא מכורים :\ AIMAR 26.02.04 23:09 20
                                 ריאל קנו תשופט שם Casco 26.02.04 23:11 23
                                     חח the_red_guy 26.02.04 23:12 24
                                     חחחחחחחחח AIMAR 26.02.04 23:12 25
                                         :) Casco 26.02.04 23:13 26
                             חח איזה דגיגונים the_red_guy 26.02.04 23:10 21
                                 2-222222222222222222222222 ולנסיההההההההההההה נימני המלך 26.02.04 23:14 27
                                     אוווווווווווווווווווווווווווו AIMAR 26.02.04 23:15 28
                                         עכשיו תשמח! ;) Casco 26.02.04 23:17 29
                                             עכשיו עוד יותר לחץ מתחיל השרדותתתתתת AIMAR 26.02.04 23:18 31
                                                 nnn כבר וויתרת הא? Casco 26.02.04 23:20 34
  פנא תיקו 0:0 almogti  26.02.04 23:10 22
  2-1 לאינטר! :))) Casco 26.02.04 23:17 30
     שיט מה הדקה? Fighter 26.02.04 23:18 32
         62 Casco 26.02.04 23:19 33
  פורצה בארסה! 1-0 קטן גדול! danielbr 26.02.04 23:22 35
  1-0 ליברפול WarezKingdom 26.02.04 23:24 36
     מזל טוב ,לקח לכם רק 67 דקות לכבוש מול the_red_guy 26.02.04 23:26 39
         תודה. WarezKingdom 26.02.04 23:26 40
  1-0 ליברפול, יאיר נרגע Casco 26.02.04 23:24 37
     גולללל 1-0 אנפילד הכובש גרארדדדדדדדדד נימני המלך 26.02.04 23:25 38
         אחרי 25 בעיטות לפחות לשער הגיע הזמן. WarezKingdom 26.02.04 23:27 41
  2-0 ליברפול WarezKingdom 26.02.04 23:27 42
     2-000000000000 קיואלללללל נימני המלך 26.02.04 23:28 43
         מלך WarezKingdom 26.02.04 23:30 44
             מה עם ולנסיה מה הדקה? Fighter 26.02.04 23:33 45
                 46 WarezKingdom 26.02.04 23:33 46
                     יופי..מארסיי נגמר? Fighter 26.02.04 23:34 48
                 אחי כך תתעדכן כאן AIMAR 26.02.04 23:33 47
  2-2 סושו אינטר דקה 85 gali 26.02.04 23:42 49
     צרפתים מזדיינים Casco 26.02.04 23:43 50
         נגמר... 2-2 gali 26.02.04 23:53 51
             ולנסיה 3-2 דקה 95 לא יאומןןןןן נבארוווווווווו נימני המלך 27.02.04 00:22 52
                 ענקים סוף סוף מראים אופי AIMAR 27.02.04 00:27 53

       
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   20:03   26.02.04   
אל הפורום  
  1. התחיל עכשיו מארסיי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   20:50   26.02.04   
אל הפורום  
  2. רומא הפסידה :) !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוטי

דרג אמינות חבר זה
   20:58   26.02.04   
אל הפורום  
  3. ח כאילו א נעבור אותם היית רואה תמשחק  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   בערוץ הטורקי
טוטי לא שיחק
קאסאנו
סמואל
אמרסון

זוטי השואר השלישי שיחק
דאגוסטינו
זבינה
דלוקיו
קרוו ה-0 המכוער הזה שיחזור כבר לולנסיה ה-0 הזה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   20:59   26.02.04   
אל הפורום  
  4. הלוואי שיחזור חלוץ ענק .. (ל''ת)  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.02.04 בשעה 20:59 בברכה, AIMAR
 
ח אבל בכל זאת יש אפשרות עכשיו יותר גדולה להפתעה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   21:08   26.02.04   
אל הפורום  
  5. עוד עידכונים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   בורדו ניצחו 1-0
מארסיי דקה 50 עדיין 0-0
ויאריאל מובילה על גלאטאסריי 2-1 דקה 40 בטורקיה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   21:13   26.02.04   
אל הפורום  
  6. 1-0 מארסיי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   22:11   26.02.04   
אל הפורום  
  7. פיייי איזה הפתעות מזל שלא שמתי לרומא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוש

דרג אמינות חבר זה
   22:12   26.02.04   
אל הפורום  
  8. 1-0 לאינטר על סושו בחוץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   22:47   26.02.04   
אל הפורום  
  9. אש אש בשיקטאשש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יאללה שיבקיעו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   22:49   26.02.04   
אל הפורום  
  10. 1-0 ברצלונה שער מדהים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   22:54   26.02.04   
אל הפורום  
  11. 1-0 בשיקטאשששששש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   איימאר בשוק

ולנסיה יעופו מאירופה בעזרת יוסי שבו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   22:58   26.02.04   
אל הפורום  
  12. 1-1 :0  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   22:59   26.02.04   
אל הפורום  
  13. אם אתם לא שמים 3 לפחות אתם עפים 100%  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:00   26.02.04   
אל הפורום  
  15. מה איכפת לי שיעופו מצידי ..  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   ואז יהיה זעזוע או משהו במעדון סוף סוף..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:00   26.02.04   
אל הפורום  
  14. מה אתה שמח? זה במאסטייה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:01   26.02.04   
אל הפורום  
  16. מי אמר אני שמח?  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:03   26.02.04   
אל הפורום  
  17. לפי ה'':O''  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:04   26.02.04   
אל הפורום  
  18. אהה אז לא היתכוונתי לא פיענחתה נכון ..  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   23:08   26.02.04   
אל הפורום  
  19. גגגגגגגגגגווווווווווווללל 2-1 בשיקטאש  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:09   26.02.04   
אל הפורום  
  20. תמיד אמרתי שאופא מכורים :\  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:11   26.02.04   
אל הפורום  
  23. ריאל קנו תשופט שם  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

דרג אמינות חבר זה
   23:12   26.02.04   
אל הפורום  
  24. חח  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:12   26.02.04   
אל הפורום  
  25. חחחחחחחחח  
בתגובה להודעה מספר 23
 
   זה אתה אמרת


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:13   26.02.04   
אל הפורום  
  26. :)  
בתגובה להודעה מספר 25
 
   VAMOS טורקיה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

דרג אמינות חבר זה
   23:10   26.02.04   
אל הפורום  
  21. חח איזה דגיגונים  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   23:14   26.02.04   
אל הפורום  
  27. 2-222222222222222222222222 ולנסיההההההההההההה  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:15   26.02.04   
אל הפורום  
  28. אוווווווווווווווווווווווווווו  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.02.04 בשעה 23:15 בברכה, AIMAR
 
ח איזה ולנסיה הם רק להלחיץ הם יודעים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:17   26.02.04   
אל הפורום  
  29. עכשיו תשמח! ;)  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:18   26.02.04   
אל הפורום  
  31. עכשיו עוד יותר לחץ מתחיל השרדותתתתתת  
בתגובה להודעה מספר 29
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.02.04 בשעה 23:19 בברכה, AIMAR
 
ח לא של ולנסיה בגביע אופא
התוכנית


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:20   26.02.04   
אל הפורום  
  34. nnn כבר וויתרת הא?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  

לא נורא אחי אולי תעלו לגביע האלופות ממקום שני אם ריאל ירצו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
almogti  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.4.02
2046 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:10   26.02.04   
אל הפורום  
  22. פנא תיקו 0:0  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:17   26.02.04   
אל הפורום  
  30. 2-1 לאינטר! :)))  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:18   26.02.04   
אל הפורום  
  32. שיט מה הדקה?  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:19   26.02.04   
אל הפורום  
  33. 62  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danielbr

דרג אמינות חבר זה
   23:22   26.02.04   
אל הפורום  
  35. פורצה בארסה! 1-0 קטן גדול!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   איפה בארסה היום בלי רוני......
המלך החדש של קטלוניה...

דאלה בארסה!!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   23:24   26.02.04   
אל הפורום  
  36. 1-0 ליברפול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

דרג אמינות חבר זה
   23:26   26.02.04   
אל הפורום  
  39. מזל טוב ,לקח לכם רק 67 דקות לכבוש מול  
בתגובה להודעה מספר 36
 
   האימפריה הבולגרית


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   23:26   26.02.04   
אל הפורום  
  40. תודה.  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:24   26.02.04   
אל הפורום  
  37. 1-0 ליברפול, יאיר נרגע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   23:25   26.02.04   
אל הפורום  
  38. גולללל 1-0 אנפילד הכובש גרארדדדדדדדדד  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   23:27   26.02.04   
אל הפורום  
  41. אחרי 25 בעיטות לפחות לשער הגיע הזמן.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   23:27   26.02.04   
אל הפורום  
  42. 2-0 ליברפול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   23:28   26.02.04   
אל הפורום  
  43. 2-000000000000 קיואלללללל  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   23:30   26.02.04   
אל הפורום  
  44. מלך  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:33   26.02.04   
אל הפורום  
  45. מה עם ולנסיה מה הדקה?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   23:33   26.02.04   
אל הפורום  
  46. 46  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:34   26.02.04   
אל הפורום  
  48. יופי..מארסיי נגמר?  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:33   26.02.04   
אל הפורום  
  47. אחי כך תתעדכן כאן  
בתגובה להודעה מספר 45
 
   http://www.livescore.com/


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:42   26.02.04   
אל הפורום  
  49. 2-2 סושו אינטר דקה 85  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:43   26.02.04   
אל הפורום  
  50. צרפתים מזדיינים  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:53   26.02.04   
אל הפורום  
  51. נגמר... 2-2  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   00:22   27.02.04   
אל הפורום  
  52. ולנסיה 3-2 דקה 95 לא יאומןןןןן נבארוווווווווו  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   00:27   27.02.04   
אל הפורום  
  53. ענקים סוף סוף מראים אופי  
בתגובה להודעה מספר 52
 
   חוץ מהשחק נגד ריאל במחזור החמישי
אין כלום ...

כל הכבוד


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net