ABA


"מוות לערוץ ה nba"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7057 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7057
the_red_guy

   22:45   26.02.04   
אל הפורום  
  מוות לערוץ ה nba  
 
   יש היום שלושה משחקים
דאלאס - סאן אנטוניו
הלייקרס - סקרמנטו
וושינגטון- שיקגו

תנחשו איזה משחק הם משדרים


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  וושינגטון- שיקגו WarezKingdom 26.02.04 22:46 1
     אמרתי לך שאתה טוב בניחושים :) the_red_guy 26.02.04 22:47 2
         סתם ערוץ מעפן WarezKingdom 26.02.04 22:47 3
             חיכיתי לראות את סקרמנטו בלייקרס the_red_guy 26.02.04 22:49 4
                 נראה לך הם פראיירים :) WarezKingdom 26.02.04 22:49 5
                     :) הם דופקים את כל העולם the_red_guy 26.02.04 22:51 6
  כאילו היית נשאר shearer 26.02.04 23:02 7
     זה ב 5:30 בבוקר the_red_guy 26.02.04 23:03 8
         תפסיק לקלל! shearer 26.02.04 23:05 9
             פרטיזן :) the_red_guy 26.02.04 23:06 10
  וואלה דפקו ראסמי אין לי בכלל את הערוץ almogti  26.02.04 23:10 11
  בעע מוות. Asaf_S  26.02.04 23:13 12
  לא רק אתה חושב ככה אחי ירוק בנשמה 26.02.04 23:59 13
     תאמת אבל זה נכון Asaf_S  27.02.04 00:06 14
         שמע יש ערוץ נ.ב.א לאמריקאים ירוק בנשמה 27.02.04 00:08 15
             אם אני לא טועה Asaf_S  27.02.04 00:10 16
                 לא,בדוק אחי זה נ.ב.א מיוחד לאירופה אמרו פעם ירוק בנשמה 27.02.04 00:23 17
                 הסיפור נורא פשוט הערוץ הnba בארה''ב משדר the_red_guy 27.02.04 07:47 20
  ניחשת את זה מוואללה?:) west  27.02.04 00:55 18
     לא , ראיתי ביס שזה מה שיהיה the_red_guy 27.02.04 07:45 19
         סקרמנטו ניצחה את הלייקרס 103-101 ירוק בנשמה 27.02.04 09:54 21
             מוות לסקרמטו - והם עוד בלי וובר west  27.02.04 10:06 22
                 חחח נכון גם מוות להם ירוק בנשמה 27.02.04 10:08 23
                     כן, בטח, ראינו בשנה שעברה west  27.02.04 12:21 25
                         שמע אבל קבוצה שרגילה כבר לרוטציה של 60 ירוק בנשמה 27.02.04 12:42 26
                             וובר יכול להרוס? זה כמו שתגיד שאם יכניסו west  27.02.04 13:05 27
                 וגם בלי בראד מילר the_red_guy 27.02.04 10:48 24

       
WarezKingdom

   22:46   26.02.04   
אל הפורום  
  1. וושינגטון- שיקגו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   22:47   26.02.04   
אל הפורום  
  2. אמרתי לך שאתה טוב בניחושים :)  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   מוות למנייקים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   22:47   26.02.04   
אל הפורום  
  3. סתם ערוץ מעפן  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   22:49   26.02.04   
אל הפורום  
  4. חיכיתי לראות את סקרמנטו בלייקרס  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   והייתי בטוח שיהיה שידור


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   22:49   26.02.04   
אל הפורום  
  5. נראה לך הם פראיירים :)  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   תמיד דופקים תישראלים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   22:51   26.02.04   
אל הפורום  
  6. :) הם דופקים את כל העולם  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shearer

   23:02   26.02.04   
אל הפורום  
  7. כאילו היית נשאר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   @#


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   23:03   26.02.04   
אל הפורום  
  8. זה ב 5:30 בבוקר  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   הייתי פשוט מתעורר שזה מתחיל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shearer

   23:05   26.02.04   
אל הפורום  
  9. תפסיק לקלל!  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   =|


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   23:06   26.02.04   
אל הפורום  
  10. פרטיזן :)  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
almogti  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.4.02
2029 הודעות, 1 פידבק
   23:10   26.02.04   
אל הפורום  
  11. וואלה דפקו ראסמי אין לי בכלל את הערוץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   שיעשו מה בראש שלהם .....


צ'וקי נהרג בטרם עת , בג'ונגלים
בבוליביה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
239 הודעות
   23:13   26.02.04   
אל הפורום  
  12. בעע מוות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   23:59   26.02.04   
אל הפורום  
  13. לא רק אתה חושב ככה אחי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   http://sports.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=7&id=511180


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
239 הודעות
   00:06   27.02.04   
אל הפורום  
  14. תאמת אבל זה נכון  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.04 בשעה 00:07 בברכה, Asaf_S
 
הם באמת לא שולטים באיזה משחקים מגיעים הנה בערוץ הNBA.

המשחקים האלו בטח משודרים ברשתות גדולות בארה"ב ולא בערוץ הNBA שמגיע אלינו בשידור ישיר.

הדבר היחיד שיכול היה להיעשות זה שהיו משדרים את אחד המשחק ב5+


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   00:08   27.02.04   
אל הפורום  
  15. שמע יש ערוץ נ.ב.א לאמריקאים  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   שם הם יודעים הם לא פראיריים הם מבינים נותנים להם משחקים טובים אבל זה נ.ב.א אירופה אז הם מחרטטים אותנו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
239 הודעות
   00:10   27.02.04   
אל הפורום  
  16. אם אני לא טועה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.04 בשעה 00:10 בברכה, Asaf_S
 
זה לא NBA אירופה, זה אותו NBA שיש בארה"ב.

גם בארה"ב רוב המשחקים משודרים ברשתות גדולות לא של ספורט, ואם הם משודרים בארץ זה בספורט 5+.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   00:23   27.02.04   
אל הפורום  
  17. לא,בדוק אחי זה נ.ב.א מיוחד לאירופה אמרו פעם  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   07:47   27.02.04   
אל הפורום  
  20. הסיפור נורא פשוט הערוץ הnba בארה''ב משדר  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   את כל המשחקים זה לא ערוץ 1 זה יכול להגיע גם ל 12 ערוצים אבל זה גם עולה בוחטה של כסף נראה לי משהו כמו 40 דולר לשבוע
ויש את הערוץ העולמי שהוא יותר זול וזה מה שאנחנו מקבלים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   00:55   27.02.04   
אל הפורום  
  18. ניחשת את זה מוואללה?:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כן, זה באמת מבאס...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   07:45   27.02.04   
אל הפורום  
  19. לא , ראיתי ביס שזה מה שיהיה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   אם זה מעניין מישהו אז כרגע 81-80 לליקרס בסוף הרבע השלישי
ודאלאס ניצחה את סאן אנטוניו 115-91
והמשחק השלישי באמת שלא מעניית אותי התוצאה שלו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   09:54   27.02.04   
אל הפורום  
  21. סקרמנטו ניצחה את הלייקרס 103-101  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   פג'ה קלע 37 ביבי עם 31 נק' 8 ריב' ו7 אס' ושתי שלשות מכריעות שהביאו תנצחון.ברייאנט קלע לליקרס 35.יששש מוות ללייקרס


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   10:06   27.02.04   
אל הפורום  
  22. מוות לסקרמטו - והם עוד בלי וובר  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   אמאל'ה!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   10:08   27.02.04   
אל הפורום  
  23. חחח נכון גם מוות להם  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.04 בשעה 10:10 בברכה, ירוק בנשמה
 
ואמוס פיניקס ושמע לי וובר רק יהרוס אותם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   12:21   27.02.04   
אל הפורום  
  25. כן, בטח, ראינו בשנה שעברה  
בתגובה להודעה מספר 23
 
   הם היו מועמדים ברורים לאליפות - הוא נפצע להם - והם עפו בחצי במערב.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   12:42   27.02.04   
אל הפורום  
  26. שמע אבל קבוצה שרגילה כבר לרוטציה של 60  
בתגובה להודעה מספר 25
 
   משחקים ככה כבר התרגלה לצורת משחק מסויימת הוא יכול להדחף ולהרוס אבל לדעתי הוא ובראד מילר ידעו לחלק תדקות שווה ביניהם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   13:05   27.02.04   
אל הפורום  
  27. וובר יכול להרוס? זה כמו שתגיד שאם יכניסו  
בתגובה להודעה מספר 26
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.04 בשעה 13:06 בברכה, west
 
עכשיו את שאקיל לאינדיאנה - הם כבר לא מועמדים לאליפות המזרח.
סקרמנטו אולי קבוצת בית מעולה, אבל בחוץ היא עדיין מקרטעת, ואל תסתכל על לפנות בוקר דווקא, הם קבוצת חוץ לא משהו בכלל וזה למה הם צריכים את וובר.
בפלייאוף, הם הרי לא ינצחו את כל משחקי הבית ואז הם יהיו בבעיה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   10:48   27.02.04   
אל הפורום  
  24. וגם בלי בראד מילר  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   אם וובר ומילר חוזרים טוב ולא יהיו להפ פציעות בפלייאוף הם יזכו באליפות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net