את כל המשחקים זה לא ערוץ 1 זה יכול להגיע גם ל 12 ערוצים אבל זה גם עולה בוחטה של כסף נראה לי משהו כמו 40 דולר לשבוע ויש את הערוץ העולמי שהוא יותר זול וזה מה שאנחנו מקבלים
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.04 בשעה 13:06 בברכה, west
עכשיו את שאקיל לאינדיאנה - הם כבר לא מועמדים לאליפות המזרח. סקרמנטו אולי קבוצת בית מעולה, אבל בחוץ היא עדיין מקרטעת, ואל תסתכל על לפנות בוקר דווקא, הם קבוצת חוץ לא משהו בכלל וזה למה הם צריכים את וובר. בפלייאוף, הם הרי לא ינצחו את כל משחקי הבית ואז הם יהיו בבעיה.