ABA


"רונאלדיניו הוא המלך... של בארסה"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7060 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7060
היהודי

22 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:26   26.02.04   
אל הפורום  
  רונאלדיניו הוא המלך... של בארסה  
 
   אין אין הבן אדם פשוט מציל את בארסה מאפרוריותה.. הוא פשוט גאון. בלעדין הם נראים פשוט אחרת..
איזה גול מהסרטים!!


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הלך מחזיק קבוצה בא אחר .. AIMAR 26.02.04 23:28 1
     בתכל'ס כן אחי היהודי 26.02.04 23:34 2
     אה כי ולנסיה קבוצה בלי איימאר Casco 26.02.04 23:36 4
         עלקקקקקקקק בלי איימאר ולנסיה אולי טיפה AIMAR 26.02.04 23:38 5
             ראינו אותכם מול בארסה... Casco 26.02.04 23:38 6
         חח צודק. ReG 27.02.04 10:26 8
             נו אמר זה שבלי ריו פרדיננד אין בכלל מנצ'סטר AIMAR 27.02.04 11:51 9
                 חח טוב שאתה משווה Ryan_Giggs 27.02.04 12:10 10
                     עובדה אמרת קישור התקפה AIMAR 27.02.04 12:13 11
  שחקן ענק F T S 26.02.04 23:35 3
  מפחיד לחשוב איפה היינו עכשיו בלעדיו... danielbr 27.02.04 00:00 7

       
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:28   26.02.04   
אל הפורום  
  1. הלך מחזיק קבוצה בא אחר ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.02.04 בשעה 23:35 בברכה, AIMAR
 
בקיצור בארצה לא קבוצה אלא שחקן אחד מצויין

לא ככה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היהודי

22 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:34   26.02.04   
אל הפורום  
  2. בתכל'ס כן אחי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   זה הרבה זמן ככה, אני מקווה שעם רכש מתאים נדע להפוך לקבוצה
איימאר יכול להיות חיזוק מצויין


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:36   26.02.04   
אל הפורום  
  4. אה כי ולנסיה קבוצה בלי איימאר  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:38   26.02.04   
אל הפורום  
  5. עלקקקקקקקק בלי איימאר ולנסיה אולי טיפה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   פחות טובה אבל תלויה לגמרייי בו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

דרג אמינות חבר זה
   23:38   26.02.04   
אל הפורום  
  6. ראינו אותכם מול בארסה...  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   כן אז היה לכם מצבים וזה.. אבל העובדה היא שהפסדתם..
וראינו מול מכבי חיפה.. 0-0!

בלי איימאר ולנסיה מפחדים..
נגד ריאל מדריד הוא היה השחק שהכי בלט מבחינת ולנסיה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ReG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.8.03
30915 הודעות, 5 פידבק, 6 נקודות
   10:26   27.02.04   
אל הפורום  
  8. חח צודק.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   איימאר עושה את ולנסיה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   11:51   27.02.04   
אל הפורום  
  9. נו אמר זה שבלי ריו פרדיננד אין בכלל מנצ'סטר  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   אז דייי לדבר שטויות !!
בלי איימאר יש ועוד איך ולנסיה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

דרג אמינות חבר זה
   12:10   27.02.04   
אל הפורום  
  10. חח טוב שאתה משווה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   איימאר עושה את כל משחק ההתקפה והקישור של ולנסיה
הוא כל החולייה ההתקפית

וזה שלמנצ'סטר בלי ריו אין הגנה טובה זה לא אותו דבר
מנצ'סטר הביאה אותו בידיעה שהוא יחזק את ההגנה שלה בכמה רמות
בכל קבוצה יש שחקן בהגנה שהוא מייצב את ההגנה בעצם

זה לא כמו שחקן התקפי שעושה את כל המשחק


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AIMAR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.03
414 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   12:13   27.02.04   
אל הפורום  
  11. עובדה אמרת קישור התקפה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   אז לפני 4 מחוזרים בערך נגד מאלגה ו-א.מדריד בלי איימאר
היה 9-1 בסיכום שני המשחקים
יש לולנסיה קישור מצויין וצעיר ובלי איימאר יש מחליפים
מצויין למרות שאיימאר שחקן ענק
אבל גם בלעשיו יש לולנסיה קישור מצויין וצעיר ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
F T S לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.3.02
4351 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   23:35   26.02.04   
אל הפורום  
  3. שחקן ענק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danielbr

דרג אמינות חבר זה
   00:00   27.02.04   
אל הפורום  
  7. מפחיד לחשוב איפה היינו עכשיו בלעדיו...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל תכלס, שחקנים בסדר גודל שלו, בכל קבוצה שהיא, אין מצב שהקבוצה משחקת באותה רמה איתו ובלעדיו
בדיוק כמו איימר בולנסיה..
זה שחקנים שממש עושים את כל ההבדל... שיתנו את הגול כשהקבוצה לא משחקת טוב, ויכניסו התלהבות וקצב למשחק


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net