ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.04 בשעה 18:11 בברכה, yatspan
מי שלא יודע על מה אני מדבר אז הנה:
http://n.rotter.net/nor/sport/6766.shtmlדבר ראשון, חולצה בת זונה איכות איכותית חחח
רק שתדעו של kitbag.com אחלה אתר הגיע לי עד הדלת של הבית... (טוב 20$ משלוח לא פלא)... ורק שתדעו שהזמנתי אותה יום שבת... יעני כולה כולה 6 ימים לקח לה להגיע...
אני מרגיש אשכרה שחקן של לידס חחח (אני אוהד ניוקאסל בכלל חחח חפיף)
הנה תמונות:
http://n.rotter.net/User_files/nor/403f6b872e372f6f.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/403f6b982e8030a3.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/403f6ba82edd2529.jpg
מה אתם אומרים ?!
אני יבוא איתה למפגש בעזרת השם