פירוטניקה= מכבי ת"א וחיפה אחריהם באים בית"ר והבועלעידוד = בית"ר ואחרי זה חיפה ומכבי ת"א . אוהדי בית"ר תמיד מעודדים
כמעט כל המשחק אבל בתקופה האחרונה היו כמה שיבושים אבל עברנו את זה..
כמות: גם בית"ר..
זה לא בגלל שאני אוהד בית"ר
זה המציאות ולעולם הקהל של בית"ר ישאר הטוב ביותר מבחינת
תמיכה, עידוד וכמות..