ABA


"למי לדעתכם יש את הקהל הכי ט-ו-ב בארץ ?!!"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7100 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7100

סקר: למי לדעתכם יש את הקהל הכי ט-ו-ב בארץ ?!!
הסוקר: aatias      תאריך 27.02.04   23:06
תוצאות לאחר 85 הצבעות

בית''ר ירושלים (22) , 25% לחץ לבחירה
הפועל ת''א (7) , 8% לחץ לבחירה
מכבי ת''א (22) , 25% לחץ לבחירה
מכבי חיפה (26) , 30% לחץ לבחירה
הפועל ב''ש (7) , 8% לחץ לבחירה
קבוצה אחרת (: (1) , 1% לחץ לבחירה
   

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ב''ש _dinamit_ 27.02.04 23:09 1
  סכנין Dudi_Tz  27.02.04 23:11 2
  זה תלוי מה אתה מחשיב קהל טוב YAKIR  27.02.04 23:13 3
  הנה הדעה שלי נימני המלך 27.02.04 23:22 4
     טעות. אנחנו הבאנו לכם את האליפות. Dudi_Tz  27.02.04 23:25 5
         אין לי כוח להיתכווח על האליפות המתוקה הזאת נימני המלך 27.02.04 23:55 10
             מילא את רמת גן Ryan_Giggs 28.02.04 04:48 13
                 חחחחחח איזה לא קשור אתה...... נימני המלך 28.02.04 12:10 26
             מילא? חצי היו אוהדי כורסא שבאו למשחק eXPerience 28.02.04 14:06 36
                 לא רק משחק אחרון מילאנו,גם נגד חיפה והגועל נימני המלך 28.02.04 14:08 37
     קודם כל דבר ראשון הכי חשוב זה taliban 28.02.04 18:52 43
  בטעות הצבעתי מכבי תל אביב :-( zeevlevi 27.02.04 23:26 6
  לדעתי: _dinamit_ 27.02.04 23:33 7
     הפועל תל אביב YAKIR  27.02.04 23:49 9
         פחחח אתה אוהד בית''ר אז עדיף שלא תדבר Noona 28.02.04 08:25 19
  אותו סקר: את מי אתה אוהד? mk_man 27.02.04 23:35 8
     בדיוק. hapoel - pt 28.02.04 04:53 15
  חיפה ... BamBa 28.02.04 00:26 11
     בקיצור אתם מקנאים בקהל של בית''ר naor_p 28.02.04 03:26 12
         האממממממממממ פחח חיחי Dudi_Tz  28.02.04 10:12 25
  בית''ר Ryan_Giggs 28.02.04 04:49 14
  הפועל ת''א. hapoel - pt 28.02.04 04:54 16
  ביתר מושיק_עפיה 28.02.04 05:02 17
  ואמוס חיפה .. הקהל מס' 1 vamos haifa 28.02.04 06:06 18
  נהיה אובייקטיבים Noona 28.02.04 08:26 20
  אני אוהד בית''ר אבל חלק צודקים פה בקשר.. aatias 28.02.04 08:56 21
     פירוט Fighter 28.02.04 09:10 22
         הרשה לי לצחקק Dudi_Tz  28.02.04 09:24 23
  שוב פעם?! Shponderiko 28.02.04 09:28 24
  אני חושב שהסקר לא משקר... _dinamit_ 28.02.04 12:41 27
     אם חיפה הקהל הטוב בארץ אז הקהל בארץ היתדרדר נימני המלך 28.02.04 12:53 28
         מה הקשר לזה ? Warez Boy 28.02.04 12:58 29
             מבחינת פירוטכניקה חיפה מספר 1 כמו שאמרתי נימני המלך 28.02.04 13:00 30
                 מה זה חשוב שירים מקוריים? יעקב שחרא 28.02.04 13:09 31
                 יש פוללל שירים מקוריים השנה _dinamit_ 28.02.04 14:33 38
                 טמבל vamos haifa 28.02.04 17:13 41
         תמות כבר בתאונה ירוק בנשמה 28.02.04 13:11 32
         עדיף כמוכם לא לעודד בכלל ורק לקלל תמאמן מושיק_עפיה 28.02.04 16:40 39
  חלאס עם הסקרים האלה ירוק בנשמה 28.02.04 13:12 33
  כוסעעעעמק הצבעים בלבלו אותי והצבעתי למכבי!#! Green_Man 28.02.04 13:24 34
     פחחח רק בגלל שאתה ממש אובייקטיבי Noona 28.02.04 13:27 35
     ''בטעות'' בורקס 28.02.04 16:53 40
         מה הקטע שלך? באמת לחצתי בטעות בגלל שהם בירוק! Green_Man 28.02.04 19:39 44
  חיפה sergo 28.02.04 17:45 42

       
_dinamit_

דרג אמינות חבר זה
   23:09   27.02.04   
אל הפורום  
  1. ב''ש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:11   27.02.04   
אל הפורום  
  2. סכנין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
YAKIR 
חבר מתאריך 21.4.02
905 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:13   27.02.04   
אל הפורום  
  3. זה תלוי מה אתה מחשיב קהל טוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כמות
שירים
אבקות ואלה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   23:22   27.02.04   
אל הפורום  
  4. הנה הדעה שלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מבחינת אבוקות חיפה
מבחינת שירים מקוריים ועידוד 90 דקות אז מכבי ת"א , ראו את זה עונה שעברה שהקהל הזה הביא את האליפות ...!

מבחנת כמות אז עונה שעברה מכבי ת"א,העונה ביתר מביאה כמויות יפות מאוד...
לביתר יש קהל גם טוב אך השירים שמה זקוקים לשיפור רציני מאוד


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:25   27.02.04   
אל הפורום  
  5. טעות. אנחנו הבאנו לכם את האליפות.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   או יותר נכון שלומי אדרי...
לא נורא הוא נקם כבר...

ובית"ר חר* של קהל...לא שהכל שלנו אימרפיה יש לנו מלא להשתפר אבל בית"ר זה אסון.
הם מביאים בכמויות הכי גדולות בארץ ושהם בפיגור שקט. לא שומעים כלום...
פתאום אחרי גול כולם מתעוררים ואחרי זה שהם מובילים ומוסרים פס אחורה כולם שורקים בוז.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   23:55   27.02.04   
אל הפורום  
  10. אין לי כוח להיתכווח על האליפות המתוקה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   אב ללא אתם הבאתם אותה ,הקהל של מכבי היה מהגורמים הבאמת מכריעים באליפות הזאת! הוא מילא את רמת גן ודחף את הקבוצה לניצחונות במגרש זה!

בקשר לביתר אתה צודק אבל אני היתייחסתי לכמויות שהם מביאים העונה ולא לאיכות שלהם שזקוקה לשיפור רציני מאוד


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

דרג אמינות חבר זה
   04:48   28.02.04   
אל הפורום  
  13. מילא את רמת גן  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   זה אומר הכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   12:10   28.02.04   
אל הפורום  
  26. חחחחחח איזה לא קשור אתה......  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   גם אם בלומפילד היה בו 40 אלף מקומות אז היינו ממלאים אותו....רק חבל שיש שמה רק 18....!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eXPerience
חבר מתאריך 22.3.02
3385 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   14:06   28.02.04   
אל הפורום  
  36. מילא? חצי היו אוהדי כורסא שבאו למשחק  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   האחרון פעם ראשונה בחיים שלהם...
הקהל של מכבי קהל בסדר אבל הקהל שבאמת מלווה את הקבוצה ולא הקהל שבא פעם ראשונה בחיים שלו שנה שעברה ברמת גן


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   14:08   28.02.04   
אל הפורום  
  37. לא רק משחק אחרון מילאנו,גם נגד חיפה והגועל  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

דרג אמינות חבר זה
   18:52   28.02.04   
אל הפורום  
  43. קודם כל דבר ראשון הכי חשוב זה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   תמיכה בקבוצה
אחר כך שירים אבוקות וכל השאר
אבל דבר ראשון זה תמיכה בקבוצה וזה אין לא במכבי ת"א ולא בביתר ירושלים!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
zeevlevi

דרג אמינות חבר זה
   23:26   27.02.04   
אל הפורום  
  6. בטעות הצבעתי מכבי תל אביב :-(  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_dinamit_

דרג אמינות חבר זה
   23:33   27.02.04   
אל הפורום  
  7. לדעתי:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כמויות-בית"ר
עידוד-הפועל ת"א למרות שיש להם שיר אחד או שניים שכל הקהל שר וזהו..
פירוטכניקה-מכבי חיפה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
YAKIR 
חבר מתאריך 21.4.02
905 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:49   27.02.04   
אל הפורום  
  9. הפועל תל אביב  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   איזה שירים?
הפועל עולה הפועל עולה הפועל עולה
כמו איזה מכוערים

כמעט כל השירים שלהם זה נגד מכבי!
לא לעודד את הקבוצה!!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Noona
חבר מתאריך 19.3.02
3172 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   08:25   28.02.04   
אל הפורום  
  19. פחחח אתה אוהד בית''ר אז עדיף שלא תדבר  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mk_man

דרג אמינות חבר זה
   23:35   27.02.04   
אל הפורום  
  8. אותו סקר: את מי אתה אוהד?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

דרג אמינות חבר זה
   04:53   28.02.04   
אל הפורום  
  15. בדיוק.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BamBa

דרג אמינות חבר זה
   00:26   28.02.04   
אל הפורום  
  11. חיפה ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
naor_p

דרג אמינות חבר זה
   03:26   28.02.04   
אל הפורום  
  12. בקיצור אתם מקנאים בקהל של בית''ר  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   שהוא הטוב ביותר!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   10:12   28.02.04   
אל הפורום  
  25. האממממממממממ פחח חיחי  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

דרג אמינות חבר זה
   04:49   28.02.04   
אל הפורום  
  14. בית''ר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

דרג אמינות חבר זה
   04:54   28.02.04   
אל הפורום  
  16. הפועל ת''א.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מושיק_עפיה

דרג אמינות חבר זה
   05:02   28.02.04   
אל הפורום  
  17. ביתר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 05:02 בברכה, מושיק_עפיה
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vamos haifa לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
16777 הודעות, 20 פידבק, 35 נקודות
   06:06   28.02.04   
אל הפורום  
  18. ואמוס חיפה .. הקהל מס' 1  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Noona
חבר מתאריך 19.3.02
3172 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   08:26   28.02.04   
אל הפורום  
  20. נהיה אובייקטיבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מבין אלו, חיפה לדעתי.
הייתי בוחר מכבי לגבי שנה שעברה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aatias

דרג אמינות חבר זה
   08:56   28.02.04   
אל הפורום  
  21. אני אוהד בית''ר אבל חלק צודקים פה בקשר..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לעידוד של הקהל שלנו...... אשכרה בהתחלה שאנחנו בפיגור יש שקט כמה הזדמנויות וכל הקהל מתחיל לעודד... וככה זה לא צריך להיות..

לדעתי:
כמות-בית"ר
אביזרי עידוד-מכבי חיפה,הפועל ת"א,מכבי ת"א,בית"ר..
קהל ששר כמעט כל הזמן-מכבי חיפה

יום טוב


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3006 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   09:10   28.02.04   
אל הפורום  
  22. פירוט  
בתגובה להודעה מספר 21
 
פירוטניקה= מכבי ת"א וחיפה אחריהם באים בית"ר והבועל

עידוד = בית"ר ואחרי זה חיפה ומכבי ת"א . אוהדי בית"ר תמיד מעודדים
כמעט כל המשחק אבל בתקופה האחרונה היו כמה שיבושים אבל עברנו את זה..

כמות: גם בית"ר..

זה לא בגלל שאני אוהד בית"ר
זה המציאות ולעולם הקהל של בית"ר ישאר הטוב ביותר מבחינת
תמיכה, עידוד וכמות..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   09:24   28.02.04   
אל הפורום  
  23. הרשה לי לצחקק  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   חחחחחחחחחחחח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Shponderiko

דרג אמינות חבר זה
   09:28   28.02.04   
אל הפורום  
  24. שוב פעם?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מה כל חודש יפתחו ת'נושא הזה?

טמטום!!!
=-לנעול-=


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_dinamit_

דרג אמינות חבר זה
   12:41   28.02.04   
אל הפורום  
  27. אני חושב שהסקר לא משקר...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   12:53   28.02.04   
אל הפורום  
  28. אם חיפה הקהל הטוב בארץ אז הקהל בארץ היתדרדר  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   מאודדדדדדדדד
קהל של שתי שקל
עושים תיקו בבית וכל היציע מקלל את המאמן להיתפטר הקבוצה מקום ראשון מנצחת ומקללים את המאמן ודורשים מימנו להיתפטר

סטייקים מסריחים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   12:58   28.02.04   
אל הפורום  
  29. מה הקשר לזה ?  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   מבחינת פירוטכניקה שירים וגם הקהל של חיפה שר כמעט כל המשחק לעומת רוב הקהלים שרק מתחילים ואולי אחרי גולים ממשיכים לעודד ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק, 1 נקודות
   13:00   28.02.04   
אל הפורום  
  30. מבחינת פירוטכניקה חיפה מספר 1 כמו שאמרתי  
בתגובה להודעה מספר 29
 
   אבל מבחנינת שירים מקוריים ונאמנות ועידוד 90 דקות - לא !

השנה אני לא יודע אם יש קבוצה כזאת שכן.....


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

דרג אמינות חבר זה
   13:09   28.02.04   
אל הפורום  
  31. מה זה חשוב שירים מקוריים?  
בתגובה להודעה מספר 30
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 13:14 בברכה, יעקב שחרא
 
גם אינטר וגם מילאן וגם כל אירופה, כולם שרים את אותם השירים

רק פה בארץ אנחנו מייחסים לזה יותר מדי חשיבות
למרות שלחיפה אין שירים מועתקים.. אבל גם אם היה זה לא חשוב בגרוש

ואתה יודע מה?
אם מקללים את המאמן אחרי נצחנות זה בדיוק ההפך מסטייקים
(אה ודרך אגב לפי דעתי לחיפה יש חרא של קהל)


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_dinamit_

דרג אמינות חבר זה
   14:33   28.02.04   
אל הפורום  
  38. יש פוללל שירים מקוריים השנה  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vamos haifa לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
16777 הודעות, 20 פידבק, 35 נקודות
   17:13   28.02.04   
אל הפורום  
  41. טמבל  
בתגובה להודעה מספר 30
 
   אם ככה כל השירים של מכבי ת"א מועתקים מאירופה
אין לכם שירים מקוריים משל עצמכם
ואין דבר כזה חוקים של העתקות , אם זה מקבוצה מאירופה זה בסדר ואם זה מהארץ זה העתקה , זה חוקים מפגרים שאתם המצאתם לעצמכם.

לנו יש כמה שירים מקוריים משירים ישראלים , מקוריים שלנו .
אנחנו מעודדים הרבה יותר ממכם גם שהשחקן ה 12 לא שובת
ומה לעשות שלקהל שלנו עוד אכפת מהקבוצה שלו ויגיד מה שיש לו שמשחקים חרא


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   13:11   28.02.04   
אל הפורום  
  32. תמות כבר בתאונה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מושיק_עפיה

דרג אמינות חבר זה
   16:40   28.02.04   
אל הפורום  
  39. עדיף כמוכם לא לעודד בכלל ורק לקלל תמאמן  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   ואת הנשיא כל הזמן
ורק לפגוע בקבוצה....
מה לעשות שהקבוצה לא משחקת טוב אז גם האוהדים אומרים את מה שיש להם...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   13:12   28.02.04   
אל הפורום  
  33. חלאס עם הסקרים האלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   90 אחוז מפה יצביעו לקבוצה שהם אוהבים רק מעט יגידו תאמת


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Green_Man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.03
10196 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   13:24   28.02.04   
אל הפורום  
  34. כוסעעעעמק הצבעים בלבלו אותי והצבעתי למכבי!#!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Noona
חבר מתאריך 19.3.02
3172 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   13:27   28.02.04   
אל הפורום  
  35. פחחח רק בגלל שאתה ממש אובייקטיבי  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

דרג אמינות חבר זה
   16:53   28.02.04   
אל הפורום  
  40. ''בטעות''  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Green_Man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.03
10196 הודעות, 1 פידבק, 2 נקודות
   19:39   28.02.04   
אל הפורום  
  44. מה הקטע שלך? באמת לחצתי בטעות בגלל שהם בירוק!  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sergo

דרג אמינות חבר זה
   17:45   28.02.04   
אל הפורום  
  42. חיפה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net