ABA


"האם ביום ראשון הקהל ''העויין'' של מכבי ת''א"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7102 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7102
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק
   00:19   28.02.04   
אל הפורום  
  האם ביום ראשון הקהל ''העויין'' של מכבי ת''א  
 
   היתחפש לאוהד של הקבוצה??
לפי ידיעות ששמעתי הולך להיות עידוד ביום ראשון בבלומפילד......לא מכיוון השחקן ה12 אלא מאנשים אחרים משער 11 שאירגנו תופים וציוד נוסף.......נקווה שיצליחו להלהיב את הקהל.....

ומיפה אני קורא לאוהדים "העויינים" את הקבוצה, תיתחפשו יום ראשון לאוהדים!


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תירגע Asaf_S  28.02.04 00:44 1
     אני מקווה שהם יצליחו לארגן עידוד אפילו סביר.. נימני המלך 28.02.04 12:07 4
  אתה פשוט מצחיק אותי נשבע לך... Shponderiko 28.02.04 09:30 2
     אל תראה אותי ככה,אני תומך במחאה !............ נימני המלך 28.02.04 12:06 3
         אני גם חושב שאתה צודק וגם תומך במחאה בורקס 28.02.04 12:11 5
             הקבוצה מעל הכל ולא צריך לעשות מחאה נגדה נימני המלך 28.02.04 12:15 6
                 נו ואז לוני היה עוד מעלה את המחירים ומתעלל בורקס 28.02.04 12:16 7
                     ראסמי Asaf_S  28.02.04 12:35 8

       
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
239 הודעות
   00:44   28.02.04   
אל הפורום  
  1. תירגע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כבר ניסו לעשות את זה
נגד חיפה לוני קנה להם תופים, נתן להם דגלי פריסה, פתח להם תשערים 3 שעות לפני...
והיה עידוד בדיוק 12 שניות.


הם לא יכולים להרים עידוד זה דבר שלוקח זמן.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק
   12:07   28.02.04   
אל הפורום  
  4. אני מקווה שהם יצליחו לארגן עידוד אפילו סביר..  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Shponderiko

   09:30   28.02.04   
אל הפורום  
  2. אתה פשוט מצחיק אותי נשבע לך...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   תמשיך לשלם 80 שקל לכרטיס + 1,400 שקל מנוי לשער 11 \ 1780 מנוי לשער 8 \2,400 מנוי לשער 13 + תמשיך לסבול מאלימות משטרתית ותהנה!

עידוד ביום ראשון... קשה לי להאמין שיהיה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק
   12:06   28.02.04   
אל הפורום  
  3. אל תראה אותי ככה,אני תומך במחאה !............  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   אך אני לא תומך בדרכים שאתם עושים אותה כגון לא לעודד...
הקבוצה מעל הכל וצריך לתמוך בה ולעודד אותה בכל מצב!
אתם צריכים לעשות את המחאה בדרכים אחרות ולא באי עידוד!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   12:11   28.02.04   
אל הפורום  
  5. אני גם חושב שאתה צודק וגם תומך במחאה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   אבל איזה כבר דרכים יש כמו לא לעודד?
אם מפגינים מול הבית של לוני הוא קורה למשטרה ואם תולים שלטים הוא מוריד אותם אז מה כבר נשאר לעשות??
אם לא מעודדם את הקבוצה היא לא משחקת טוב ולוני נפגע מזה והוא לא יכול לעשות כלום נגד זה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות, 12 פידבק
   12:15   28.02.04   
אל הפורום  
  6. הקבוצה מעל הכל ולא צריך לעשות מחאה נגדה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 12:15 בברכה, נימני המלך
 
שישעו את המחאה עד סוף השנה ואז לא יקנו מנויים אנאערף אני לא צריך להביא להם רעיונות!
הריי כולם יודעים שאם היה עידוד בבלומפילד היה למכבי לפחות עוד 9 נקודות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   12:16   28.02.04   
אל הפורום  
  7. נו ואז לוני היה עוד מעלה את המחירים ומתעלל  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   באוהדים למה אנחנו צריכים את זה למה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
239 הודעות
   12:35   28.02.04   
אל הפורום  
  8. ראסמי  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net