ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 11:46 בברכה, yatspan
חחחח רק אני הזמנתי חולצה כל הפורום נהיה פורום חולצות... טוב אפרופו חולצות.... מישהו יכול להתחרות עם זו? חולצה בית"ר משנת 95/96... יוסי אבוקסיס בעעע... 8 בדם, גלילי בית"ריסט לעולם. צילמתי את זה על המיטה שלי חחחח http://n.rotter.net/User_files/nor/404062ec0a188376.jpg החולצה הכי יפה שהייתה לבית"ר