ABA


"הרבה כחולים בגוף אבל המון אושר בנשמה :)"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7148 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7148
ViperWarez

דרג אמינות חבר זה
   01:26   29.02.04   
אל הפורום  
  הרבה כחולים בגוף אבל המון אושר בנשמה :)  
 
   ככה אני מסכם את המשחק הזה ואת מה שהלך בחוץ

קודם כל אני שמח ששברנו מנחוס של יותר משנתיים וחצי שלא ניצחנו 2 משחקים ברצף

דבר שני אני חושב שהמשטרה צריכה להפיק לקחים לקראת המשחק הבא בין סכנין לבית"ר (כן כן בדיוק בעוד שבוע)

נזרקו שם מלא בקבוקי זכוכית ואבנים באוויר, אני כמעט קיבלתי בקבוק לראש...לצערי זה פגע באוהד בית"ר אחר שישר פונה לאמבולנס כשהוא מדמם.

אוהדת בית"ר שנמצאת בהריון נפצעה גם כן....בקיצר הערבים תקפו וגם אנחנו תקפנו והמשטרה? המשטרה סתם עמדה באמצע ולא עשתה שום דבר...

יאללה חבר'ה לילה מתוק וצהוב לכולכם


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net