ככה אני מסכם את המשחק הזה ואת מה שהלך בחוץקודם כל אני שמח ששברנו מנחוס של יותר משנתיים וחצי שלא ניצחנו 2 משחקים ברצף
דבר שני אני חושב שהמשטרה צריכה להפיק לקחים לקראת המשחק הבא בין סכנין לבית"ר (כן כן בדיוק בעוד שבוע)
נזרקו שם מלא בקבוקי זכוכית ואבנים באוויר, אני כמעט קיבלתי בקבוק לראש...לצערי זה פגע באוהד בית"ר אחר שישר פונה לאמבולנס כשהוא מדמם.
אוהדת בית"ר שנמצאת בהריון נפצעה גם כן....בקיצר הערבים תקפו וגם אנחנו תקפנו והמשטרה? המשטרה סתם עמדה באמצע ולא עשתה שום דבר...
יאללה חבר'ה לילה מתוק וצהוב לכולכם