אתה טועה מאד מבחינה היסטורית, ואם רב אמר זאת אז לצערי הוא טועה וכנראה דבריו הוצאו מהקשרם או אמר עקב אי ידע.היסטורית, היטלר רצה להיפטר מהיהודים באירופה ע"י גירושם. התנועה הצינונית הבינה מראש שיהיה אסון ופעלה לעלות יהודים בדחיפות לישראל. בלית ברירה הציונים פנו לשלטונות פולין לקבל אישור להעלות המיידי מיליון יהודים לא"י.
ראה למשל את פועלו של ז'בוטינסקי בנידון שהזהיר עוד באוקטובר 1932 לפני עליית היטלר כי "אפשר שהמצב בגרמניה ישתפר... אבל ליהודים יהיה רע" (ממאמר ב"חזית העם", 30.10.1932), כלומר הוא היה כבר משוכנע כי גרמניה בראשות היטלר מהווה סכנה לעולם כולו:
"עכשיו אין זה בגדר ספק.. שהרדיפות על היהודים אינן בגדר "בחינת הקולמוס" ושהפרק החדש שגרמניה רוצה לרשום אותו בתולדות העולם... - הגמוניה עולמית של גרמניה, שתושג באש ודם... ארץ כזו- אסור להרשות לה שתתחזק... חייבים תמיד לרסן אותה, לקחת ממנה את כל הצעצועים האלו, למשל הפרוזדור הפולני, שלזיה, דאנציג, ולא לתת לידה סכין חדשה- למשל הזכות להזדיין;... וזוהי "המלחמה" שבה חייבים להתערב גם אנו, היהודים, ובכל כוחנו דווקא."
– "הצה"ר וגרמניה", מתוך חזית העם, 12.5.1933.
ודוגמה נוספת מ-18 באוקטובר ב"חזית העם":
"כבר שמעתי קולות... המנסים להרגיע את הקהל;... המצב "ישתפר" רק באותו יום שבו תמוגר ממשלת היטלר בגרמניה, ואפשר שגם אז לא. כל עוד קיים בתוך העולם התרבותי משטר, החושב את היהודים רשמית לחצאי אדם משוללי זכויות, עומד כל העם היהודי תחת הסכין;... קודם כל צריך להשמיד מן ההיסטוריה היהודית את הזכר האחרון של "הרייך השלישי"."
ב-16 בפברואר 1931 פרסם זאב ז'בוטינסקי מאמר בשם 'הגירה' בעיתון
דאר היום, ובו השתמש במונח 'אבקואציה' לתיאור רעיון הפינוי המסודר של המוני היהודים מאירופה. הוא כתב בזה הלשון:
"ארץ–ישראל דרושה לנו כבית קיבול בשביל מליוני מתיישבים יהודים; כל דרישותינו המדיניות נובעות מהכרה זו שעלינו להכשיר לאט לאט את שתי גדות הירדן לקליטת העלייה הזאת... התמוטטותה הכלכלית של היהדות (בגולה), המסתבכת פי עשר מחמת אי האפשרות של הגירה, היא מדאיבה לא רק בשבילנו, אלא בשביל המדינות, שבתוכן מתחולל תהליך זה, וכי מכאן נובע 'תכסיסנו'
לקשור את הציונות בשאלה של ה'אווקואציה' (פינוי) הראדיקאלית, גם אם הדרגתית, כלומר לעניין בציונות כמה מדינות בשם האינטרסים שלהן ולמען הציונות הזאת יש לדרוש התקפה משותפת וכללית על חבר הלאומים, על אנגליה, על דעת הקהל העולמית."
באוגוסט 1932, בוועידת הצה"ר בווינה, אמר ז'בוטינסקי:
"חשוב חשבנו כי מדינת–היהודים תהיה לנו רק התחלה להגשמת הציונות. אולם, גם זה כבר נשאר מאחורינו. מיליון אחד של יהודים דיו כדי ליצור היום רוב בארץ–ישראל. אך מיליון אחד אין בו עוד כדי לפתור את שאלת היהודים. כי היום זקוקים להגירה דחופה המונים רבים מאלה"
המעניין היה שהמתבוללים והחרדים לא הסכימו, ותקפו את הציונים על ניסיונם להוציא את היהודים מאירופה. החרדים אף החרימו את הציונים ואת אלה שבאו עימהם במגע. הציונים והחילונים שלא התבוללו הבינו מה העתיד ופנו לברוח מאירופה בכל דרך (ראה למשל את איינשטיין שברח לארה"ב ואת מאמריו בגנות הנאציזם ומה הם עומדים לעשות). הרוב ברחו לארה"ב וחלק למקומות אחרים כמו ישראל, סין, הודו או כל מקום שהוא.
היטלר ניסה לשלוח יהודים מאירופה בגירוש, אך האמריקאים פחדו שיגיעו אליהם יהודים בכמויות גדולות. ולכן אסרו כניסת יהודים ליבשת אמריקה ובעקבותיהם גם האנגלים הקשיחו עמדות ומשם הדרך לכל המדינות שקשורות למלכה - נסגרו השערים. כולל אוסטרליה וניו זילנד - כאשר ניו זילנד אמרה כתרוץ לאי מתן כניסה ליהודים לשטחה בטענה "שאין אצלהם אנטישמיות ולכן הם לא רוצים להכניס אותה למדינה".
כשהיטלר הבין כי לא ניתן לגרש את היהודים מאירופה, בעקבות כך היטלר פנה ל"פיתרון הסופי" וכשמו כן הוא.
לכן עובדתית - ציונים כמעט ולא מתו בשואה. חרדים ומתבוללים כן.
כדאי לקרוא את הספר "אם הבנים שמחה" שכתב הרב יששכר שלמה טייכטל שבו הוא מלמד זכות על החילונים הציונים. את הספר הוציא הרב טייכטל לאור בשנת תש"ד בתנאים קשים בבודפשט.
הרב טייכטל, שהיה עד השואה בעל השקפת עולם חרדית אנטי-ציונית, שינה בשואה את דעותיו מן הקצה אל הקצה. בספר זה הוא פורש את השקפת עולמו כפי שהתחדשה לו, ואת הסיבות שבגינן החל לתמוך ביישוב הארץ, ומבסס את דבריו על אלפי מובאות וציטוטים. בין השאר מובאת בספר ביקורת על הרבנים שעזבו את קהילותיהם בשואה וברחו למקומות מפלט. אני לא יודע אם אתה יודע אך אותם רבנים שהפקירו את צאן מרעיתם לשרפה השתמשו לבריחה בסרטיפיקטים של הציונים. כאשר הם יכלו להציל את חסידיהם אם היו אומרים להם לברוח אך אמרו שלא להאזין לציונים, ולהישאר במקומם.
הספר עצמו דן כיצד להתייחס לחילוניים והוא מכיל סוגיות עמוקות רבות.
אם תקרא את הנאמר בתחילת שירשור זה, תבין שיש הבדל רב בין מה שאתה כתבת לבין הנאמר שם. מותר שיהיו חילוקי דעות, אך אסור לסלף דברים.
שים לב שאיני מבין אלה שתומכים בנאמר בשרשור זה, אך זה דעתם, וזכותם להביע את דעתם, בין אם הם אנשים פרטיים ובין אם הם רבנים. ואפילו אם מפלגים שאינם לפי דעתי אני אכבד את דעת הזולת. ולכן גם לא הגבתי.
כשזה מגיע לסילוף האמת, כאשר כל אחד יכול לפתוח סיפרי לימוד ולראות דווקא כי המצב הפוך (הציונים החילונים פעלו להציל יהודים) בעוד הרבנים החרדים כמו הרב ממונקאטש פעלו שלא יעזבו יהודים את אירופה, ועקב כך קהילותיהם נשרפו ונפגעו קשות.
בברכת יום טוב,
(משלי פרק י''ח): לִפְנֵי שֶׁבֶר, יִגְבַּהּ לֶב אִישׁ; וְלִפְנֵי כָבוֹד, עֲנָוָה.